قالب سازی کریستال نیاز به بررسی دقیق و نیاز به استفاده از تکنولوژی پیشرفته در طراحی آن می باشد. برای ساخت ظروف کریستالی نیاز به استفاده از قالب های از پیش ساخته است که به واسطۀ آن بتوانند آنها را بسازند. نوع قالب تأثیر قابل توجهی بر روی کیفیت محصولات نهایی و تولید شده خواهد داشت. در نتیجه برخی از شرکت های به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ طراحی و قالب سازی کریستال فعالیت می کنند. در نتیجه صنعت گرانی که به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید محصولات کریستال و بلور فعالیت می کنند، متناسب با نیاز، سفارش قالب سازی کریستال را داشته باشند.

شرکت صنعتی پارس بلور به عنوان یکی از شرکت های فنی و با تجربه در حوزۀ ساخت و ساز قالب های بلور و کریستال در تهران فعالیت حرفه ای را خود را آغاز نموده و هم اکنون با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و همچنین ماشین آلات پیشرفته قادر به پیاده سازی سبک های جدید قالب سازی کریستال می باشد.

طراحی و اجرای قالب سازی کریستال

امروزه صنعت گران با بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های کاملاً پیشرفته قادر به انجام انواع قالب سازی کریستال هستند. بدین وسیله می توانید طرح های متنوعی از ظروف کریستال و بلور را در سطح بازار و فروشگاه ها مشاهده نمائید. ساخت قالب سازی کریستال نیاز به تخصص و تجربه دارد و برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای قادر به پیاده سازی قالب به سبک های مختلف هستند.

با استفاده از دستگاه های سی ان سی و دستگاه های پرینتر سه بعدی توانسته اند موفق به ساخت انواع قالب سازی کریستال و بلور در ابعاد مختلف شوند. به واسطۀ آنها می توانند در ابعاد و حجم کم و زیاد ساخت ظروف کریستال و بلور را انجام دهند.

برای سفارش قالب سازی اختصاصی کریستال می توانید با کارشناسان شرکت صنعتی پارس بلور تماس بگیرید. این مجموعه می توانند با در اختیار داشتن تخصص و پرسنل مجرب، شما را انتخاب و خرید مناسب ترین قالب تولید کریستال و بلورجات راهنمائی کنند.

قالب سازی کریستال طی یک سری مراحل مشخص قابل پیاده سازی می باشد که نتیجۀ آن می تواند ساخت قالب کریستال زنی به سبک مدرن و پیشرفته باشد. برای ساخت قالب سازی کریستال و شیشه نیاز به رعایت یک سری استانداردهای کاری است که افراد متخصص از آن آگاهی دارند و هنگام سفارش و خرید محصولات، باید این نکات مهم در نظر گرفته شود.

قالب سازی دیکاست آلومینیوم، هات چمیز زاماک، قالب های برش کشش، قالب تزریق پلاستیک، هاترانر و .... برخی از انواع قالب صنعتی هستند که در صنایع مختلف به کار برده می شوند.

قالب سازی کریستال مانند ساخت قالب های پرس فشاری ، قالب سازی کریستال پرس بادی و قالب سازی برس فوتی نیز از مهمترین انواع قالب سازی کریستال محسوب می شوند که به روش های متفاوت، امکان تولید کریستال و بلور را برای کاربر فراهم می سازد.

هزینۀ قالب سازی کریستال

هزینۀ قالب سازی کریستال نیز به مدل، جنس و بازدهی آن بستگی دارد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح سازید.

متناسب با نیاز مجموعۀ خود و خلاقیتی که در تولید محصولات خواهید داشت، می توانید متناسب با توان مالی و ایده های کاری خود، درخواست سفارش قالب سازی کریستال به سبک مدرن و امروزی را داشته باشید. برخی از شرکت های صنعتی که امور قالب سازی صنعتی را انجام می دهند، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات ساخت قالب صنعتی کریستال و بلور هستند و می توانند شما را در این حوزه همراهی کنند.

شرکت صنعتی پارس بلور نیز یکی از این شرکت های معتبر در حوزۀ ساخت قالب های مدرن و قدیمی کریستال و بلور مطابق با نیاز مشتریان با حداقل قیمت می باشد.

 

شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 920
نمایش همه
علاقه مندی ها ()