کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های صنعتی است که به واسطۀ آن می توانند کنترل بر روی فشار سیالات داشته باشند. با بهره گیری از دستگاه کمپرسور به سهولت می توان میزان فشار بخار و گازی که در داخل دستگاه ها جریان دارد را تنظیم و کنترل نمود. کاربرد کمپرسور در مصارف صنعتی و خانگی به وفور مشاهده می شود و نقش بسزایی در میزان مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها خواهد داشت. در همین راستا انواع کمپرسور اسکرو و پرتابل ساخته شده اند و در اختیار صنعت گران قرار گرفته می شود.

شرکت هوامدار یکی از بزرگ ترین تأمین کنندگان دستگاه های کمپرسور و قطعات صنعتی می باشد. در صورت نیاز به خرید کمپرسور اسکرو می توانید با مرکز فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فروش انواع دستگاه کمپرسور اسکرو

امروزه فروش انواع کمپرسور اسکرو در مدل های کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم و کمپرسور اسکرو تسمه ای صورت می گیرد. متناسب با فعالیت کاری خود می توانید هر کدام از آنها را انتخاب نموده و سفارش دهید. انتخاب نوع دستگاه کمپرسور اسکرو بر اساس سیستم و عملکرد دستگاه صورت می گیرد. نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو بدین شکل است که در ابتدا، هوای موجود در محیط به داخل دستگاه کمپرسور هوا وارد شده و پس از آن دو روتور که در داخل دستگاه تعبیه شده اند، موجب چرخش دستگاه در دو جهت مخالف یکدیگر می شود و موجب فشرده سازی هوا می شود. سپس هوای متراکم شده از قسمت خروجی به بیرون انتقال داده می شود. به نحوی عملکرد کمپرسور اسکرو همانند کمپرسور پیستونی عمل می کند ولی نسبت به آن بازدهی بیشتری دارد.

قیمت دستگاه کمپرسور اسکرو

قیمت کمپرسور اسکرو به عملکرد و ظرفیت دستگاه بستگی دارد. البته نسبت به کمپرسور پیستونی از قیمت بیشتری برخوردار می باشد ولی همانطور که گفته شد، از کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل هزینۀ نگهداری و تعمیرات اندک، بسیار مقرون به صرفه می باشد. پیش از خرید کمپرسور اسکرو باید عوامل متعددی را در نظر داشته باشید که اختصاص به ظرفیت و میزان فشار دستگاه  دارد. توجه به این نکات برای فرد حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه و همچنین بازدهی آن دارد.

سفارش اینترنتی کمپرسور اسکرو

برای سفارش اینترنتی کمپرسور اسکرو می توانید با شرکت هوامدار تماس بگیرید. این کمپانی به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین دستگاه های کمپرسور هوا و مخزن هوا در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و می تواند شما را در خرید کمپرسور اسکرو راهنمایی کند.

کاربرد دستگاه کمپرسور در سیستم های صنعتی متعددی کاربرد دارد چون میزان فشار هوا در برخی از سیستم ها و ماشین آلات صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای بهبود عملکرد دستگاه کمپرسور، نیاز به سرویس دوره ای دستگاه می باشد و توسط افراد فنی صورت می گیرد. سرویس کمپرسور اسکرو موجب می شود که قطعات مکانیکی درگیر کارکرد روان داشته باشد. توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی دستگاه کمپرسور توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. با استفاده از کمپرسور اسکرو، هوای موجود در فضا به داخل کمپرسور باد منتقل می شود و طی مراحلی فشار بالا به بیرون می دمد. بدین وسیله هوا به داخل کمپرسور مکیده می شود و ذرات معلق در هوا می تواند مشکلات فنی برای دستگاه بوجود آورد و به همین دلیل از فیلتر هنگام دمیدن هوا استفاده می شود.

شرکت هوامدار به دلیل تخصصی که در حوزۀ تهیه و فروش دستگاه های کمپرسور مانند فروش کمپرسور اسکرو تسمه ای و کوپل مستقیم دارد، توانسته شرایط مناسبی را برای فروش انواع دستگاه کمپرسور اسکرو با قیمت ارزان و همراه با گارانتی فراهم کند. همچنین با راه اندازی وب سایت رسمی هوامدار، امکان خرید اینترنتی دستگاه های کمپرسور را برای شما مشتری گرامی مهیا کرده است.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()