کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های صنعتی است که در برخی از صنایع برای راه اندازی سیستم های صنعتی به کار برده می شود. کمپرسور اسکرو از رایج ترین دستگاه های تولیدکنندۀ هوای فشرده محسوب می شود. هنگام روشن کردن دستگاه  کمپرسور اسکرو ، هوای محیط از فیلتر عبور می کند و وارد قسمت هواساز می شود. در این قسمت دو روتور مارپیچی تعبیه شده است که به صورت نری و مادگی قرار گرفته شده اند که با فاصله از یکدیگر قرار گرفته شده است و به صورت متناوب دوران می کند و موجب فشرده سازی هوا می شود. در واقع با وارد شدن هوا میان این دو روتور مارپیچی به دام می افتد و در نتیجۀ حرکت آنان، حجم و پیوستگی آنان کاهش پیدا می کند و انرژی جنبشی مولوکولی هوا افزایش پیدا می کند و فشرده سازی هوا صورت می گیرد. برای انجام یک سری فعالیت های صنعتی نیاز به استفاده از هوای فشرده شده می باشد.

شرکت هوامدار چندین سال است که فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و فروش دستگاه کمپرسور اسکرو، مخزن هوا و غیره آغاز کرده است. متناسب با راه اندازی سیستم های صنعتی، می توانید مناسب ترین دستگاه کمپرسور اسکرو را خریداری نمائید و نصب کنید.

خرید و فروش کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم و کمپرسور اسکرو تسمه ای از انواع دستگاه کمپرسور اسکرو هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع کمپرسور به عنوان نوعی کمپرسور محسوب می شود که بازخورد جابجایی مثبت به واسطۀ مکانیزم روتاری یا همان دورانی دارد و به منظور متراکم سازی هوا و گاز در صنایع مختلف به کار برده می شود. چکش های بادی، آچار بوکس بادی و ... برخی از کاربردهای کمپرسور است که در ساخت ابزارآلات قابل مشاهده می باشد.

کمپرسور اسکرو از نظر بازدهی و عملکرد نسبت به کمپرسور پیستونی عالی می باشد و از مصرف انرژی کمتر برخوردار است. البته از نظر قیمت بیشتر می باشد ولی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، صنعتگران بیشتر از این مدل کمپرسور استقبال می کنند. نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو بدین شکل است که عمل مکش و دهش به صورت پیوسته صورت می گیرد و فشار کمتری به سیستم وارد می شود.

عملکرد کمپرسور اسکرو به نحوی است که در طراحی این دستگاه دو روتوری تعبیه می شود. چرخیدن روتورها به دلیل طراحی دندانه ای شکل آن در سیستم صورت می گیرد. در واقع با این تکنیک هوا را درگیر می کند و با اعمال چرخش روتورها، هوا به صورت متراکم به خارج از دستگاه انتقال پیدا می کند. عملکرد دستگاه های کمپرسور اسکرو به دو روش خشک و روعنی صورت می گیرد و متناسب با سیستم های صنعتی، مناسب ترین دستگاه انتخاب می شود. خرید کمپرسور را با قیمت ارزان انجام دهید. 

شرکت هوامدار چندین سال است که توانسته فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ عرضۀ دستگاه های کمپرسور هوا و مخزن هوا آغاز نماید و امکان سفارش اینترنتی دستگاه کمپرسور اسکرو و دیگر تجهیزات صنعتی را برای مشتریان فراهم سازد.

دستگاه کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم عملیات جابجایی و فشرده سازی سیالات گاز و بخار را به سهولت انجام می دهد و از سیستم عملکرد روان برخوردار است. در پیاده سازی دستگاه کمپرسور اسکرو خشک از هیچ روغنی استفاده نمی شود و کاربرد آن را می توان در شرکت های صنعتی دارویی و مواد غذایی مشاهده نمود. علاوه بر آنکه تحمل دور و دمای بالا را ندارد و حداکثر فشار هوای خروجی که توسط این نوع دستگاه کمپرسور اسکرو تولید می شود، برابر با 3 دسی بل می باشد.

قیمت کمپرسور اسکرو

قیمت کمپرسور اسکرو به مدل و تجهیزات جانبی و امکانات دستگاه بستگی دارد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

  

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()