برای خرید هر یک از مدل های کفپوش پارکینگ می توانید با کارشناسان فروش شرکت پارس الیس مشورت کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. برخی از مزیت هایی که کف پوش پارکینگ دارد و این مزیت ها افراد را برای نصب کفپوش ها مشتاق تر نموده است عبارت می باشد از :

  1. مقاوم بخشی پارکینگ :

مقاومت کف ساختمان با نصب یکی از انواع  کف پوش پارکینگ بسیار بالاتر می رود. شما می توانید بر اساس نوع پارکینگ خود یکی از مدل های متنوع کفپوش های پارکینگ را از شرکت پارس الیس خریداری کنید و در پارکینگ خود نصب نمایید. مقاوم سازی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد که با نصب کفپوش ها می توانید ساختمان خود را مقاوم تر نمایید.

  1. زیبایی پارکینگ :

زیبایی پارکینگ یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن دقت داشته باشید. برخی از پارکینگ هایی که از تجهیزات خاصی دارند بدون شک زیبایی کلی بیشتری در ساختمان ایجاد می نمایند. شما می توانید با نصب یکی از کفپوش هایی که مخصوص پارکینگ می باشد زیبایی ساختمان و پارکینگ را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. همین مورد از جمله اصلی ترین و مهمترین مزیت های نصب کفپوش های مخصوص پارکینگ می باشد.

  1. هزینه خریداری مناسب :

 در صورتی که شما هر یک از انواع کف پوش پارکینگ را از شرکت پارس الیس خریداری کنید هزینه زیادی را نیاز نیست که برای خریداری شان پرداخت نمایید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که هزینه خریداری آنها زیاد بالا نمی باشد و همین مسئله افراد را برای نصب کفپوش ها مشتاق تر می سازد. شما می توانید انواع کفپوش ها را با بهترین کیفیت و مقاومت روی ساختمان نصب کنید و هزینه زیادی هم پرداخت نکنید.

  1. حفاظت از ساختمان :

حفاظت از ساختمان و پارکینگ یکی از دیگر مزیت هایی می باشد که  کف پوش پارکینگ دارد. شما با نصب هر یک از مدل های کفپوش ها روی قسمت کف پارکینگ می توانید از ساختمان خود محافظت نمایید. محافظت کردن از ساختمان با استفاده از متریال های متنوع امر بسیار مهمی می باشد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

  1. افزایش طول عمر ساختمان :

 طول عمر ساختمان خود را با نصب کفپوش ها بالاتر می برید. در واقع شما باید بدانید که پارکینگ به عنوان مهمترین طبقه ساختمان شناخته می شود و در صورتی که به بنا و تجهیزات به کار رفته شده روی این قسمت توجه داشته باشید، می توانید مقاومت ساختمان را افزایش دهید.  با بالا رفتن طول عمر ساختمان مزیت های بسیار بیشتر دیگری را هم می توانید به دست آورید که همین مسئله نشان دهنده اهمیت کفپوش های مخصوص پارکینگ می باشد. بتن ریزی کف سوله توسط این مجموعه انجام می گیرد.

  1. ایمنی بالا :

ایمنی ساختمان شما با استفاده از کفپوش ها بسیار بالاتر می رود. در واقع شما باید بدانید که هر یک از کفپوش ها ایمنی بسیار بالایی دارند و با خیال راحت می توانید آنها را روی کف پارکینگ نصب نمایید. ایمنی بالای آنها از طریق روش های استاندارد تعیین می شود و شما می توانید این روش ها را برای اطلاع از ایمنی بالای کفپوش ها مورد بررسی قرار دهید.

  1. تنوع بالای کفپوش ها :

از دیگر مزیت هایی که کف پوش پارکینگ دارد این است که مدل های آن بسیار زیاد می باشد. شما بر همین اساس قادر خواهید بود که هر یک از مدل ها را روی ساختمان خود نصب کنید. برای انتخاب مدل ها باید به خوبی ویژگی های کلی ساختمان را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را در ساختمان خود نصب نمایید. اگر در این زمینه تخصص زیادی ندارید و نمی دانید که کدام یک از مدل ها را نصب کنید بهتر است با کارشناسان شرکت پارس الیس مشورت کنید. آنها به خوبی شما را برای خرید هر یک از مدل ها راهنمایی می کنند.

 شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()