اگر برخی از افرادی که توانایی زیادی ندارند و با استانداردهای بتن ریزی هم آشنا نیستند، اقدام به بتن ریزی نمایند مشکلاتی را ایجاد می کنند.بنابراین تنها باید از افرادی که توانایی بسیار زیادی دارند درخواست راهنمایی داشته باشید. شرکت پارس الیس ارائه دهنده انواع بتن است و کارشناسان شرکت هم هر یک از استانداردهای بتن ریزی را برای شما مشخص می نمایند. شما باید به خوبی بدانید که بتن کف سوله مزیت های بسیار زیادی دارد و برخی از آنها که مهمتر می باشد و باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. سرعت اجرای بالای بتن ریزی یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد. شما می توانید در کمترین زمان متراژ زیادی است ساختمان را به بهترین نحو ممکن بتن ریزی نمایید.
  2. مقاومت بتن بسیار زیاد است و بر همین اساس اگر شما آن را بری ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید می توانید مقاومت ساختمان را هم بالاتر ببرید. ترک ساختمان و کف سوله را با استفاده از بتن افزایش می دهید. این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد و افراد برای مقاوم سازی از آن استفاده بسیاری می نمایند.
  3. سطح نهایی سوله با استفاده از بتن کاملا صاف و یکپارچه می شود که همین مورد از جمله اصلی ترین و مهمترین مزیت های آن به شمار می رود.
  4. عدم کنده شدن بتن اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. در صورتی که از بهترین متریال ها برای بتن ریزی استفاده شود شما خیالتان راحت می گردد که بتن اصلا و به هیچ وجه کنده نخواهد شد. همین مورد یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی می باشد که شما می توانید از بتن های کف سوله دریافت نمایید.
  5. بین سیمان و دانه های بتن باید پیوستگی وجود داشته باشد، در واقع شما باید بدانید که یکی از اصلی ترین مزیت های بتن کف سوله همین مورد است که با سیمان ترکیب شده و هماهنگی لازم را ایجاد می کند. نحوه استفاده و ریزش بتن در کف سوله باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد که شرکت پارس الیس تمامی این استانداردها را رعایت می کند.

6 نفذ پذیری بالا از دیگر مزیت های بتن سوله می باشد که شما می توانید دریافت نمایید. در واقع به هیچ وجه هیچ نوع رطوبت و یا آلودگی دیگری وارد بتن نمی شود. بنابراین کف سوله شما امنیت لازم را دارد.

  1. مقاومت سایشی کف سوله با استفاده از بتن تا حد بسیار زیادی بالاتر می رود. فرسایش بتن را شما در ساختمان کف سوله مشاهده نخواهید کرد. در واقع نحوه بتن ریزی و نوع ماده های به کار رفته شده در بتن تاثیر بسیار زیادی در مورد مقاومت آن دارد. شما می توانید هر یک از برندهای متنوع بتن را از شرکت پارس الیس خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از بتن ها باید به خوبی ویژگی ها آن را بررسی نمایید.
  2. ارزان بودن بتن کف سوله و  اجرای کفپوش بتنی از دیگر مزیت های آن می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که این مسئله برای بسیاری از افراد اهمیت دارد و به آن توجه زیادی نشان می دهند. شما می توانید با کمترین هزینه و بودجه خود حجم زیادی از بتن را خریداری کنید و در قسمت کف سوله مورد استفاده قرار دهید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که شرکت پارس الیس برای فروش هر یک از بتن ها از شما هزینه زیادی را دریافت نمی کند. هزینه اعلام شده برای خرید بتن توسط این شرکت بر اساس قیمت عمده فروشی می باشد. بنابراین شما می توانید حجم زیادی از آن را خریداری کنید.

     شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

    آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
    تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

    واتساپ: 09211595669

    ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

           pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1086
نمایش همه
علاقه مندی ها ()