نکاتی در مورد بتن ریزی کف :

برای بتن ریزی کف باید به برخی از نکات بسیار مهم دقت داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن بتن ریزی را انجام دهید. در واقع شما باید به خوبی بدانید کارشناسان شرکت پارس الیس با رعایت این نکات توانسته اند به بهترین نحو ممکن  بتن ریزی کف  را انجام دهند. آنها هر یک از نکات را در جای اصولی خود رعایت می کنند تا نتیجه کار درست باشد و تحویل مشتری دهند. برخی از این نکات که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. اگر بتن ریزی را بر روی زمین می خواهید انجام دهید باید سطح زمین را به خوبی تمیز کنید. در واقع باید بدانید که هیچ مواد اضافی و خاکی نباید در سطح زمین وجود داشته باشد. از ابتدای مراحل بتن ریزی را کارشناسان شرکت پارس الیس به درستی اجرا می کنند تا در مرحله نهایی نتیجه کار عالی باشد.
  2. برای اینکه آجرهای قالب بندی ساختمان و فونداسیون آبی که درون بتن است را جذب نکنند باید از پوشش پلاستیکی استفاده شود. در واقع باید بدانید پیش از بتن ریزی استفاده از کاور و یا همان پوشش پلاستیکی امری ضروری است و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.
  3. پیش از اینکه بتن ریزی آغاز شود باید بستری که می خواهید بتن ریزی روی آن انجام دهید را مرطوب سازید. در این صورا آب بتن سریعا از داخل بتن خارج نمی شود. این نکه هم اهمیت بسیار زیادی دارد و تنها آن دسته از کارشناسان شرکت پارس الیس که حرفه ای هستند آن را در نظر می گیرند. در مورد این نکته باید دقت داشته باشید که آب در کف پی جمع نشود، تنها باید به رطوبت آن دقت داشته باشید.
  4. قالب هایی که می خواهید در محل کار نصب کنید باید به خوبی استحکام لازم را داشته باشند. آنها باید به درستی نصب شوند و جای محکمی هم داشته باشند. زمانی که به قالب ها در حین بتن ریزی کف ضربه می زنید نباید لغزشی داشته باشند.
  5. داخلی قالب ها باید به خوبی تمیز شده باشد و هیچ ماده اضافی درون قرار نگیرد. در صورتی که مواد زاید مانند آب و یا خرده چوب درون آنها باشد امکان دارد که بتن کیفیت نامطلوبی به دست آورد. پیش از بتن ریزی باید به خوبی کیفیت و داخل قالب را بررسی کنید.
  6. برای اینکه از چسبندگی درون بتن به قالب اطمینان خاطر داشته باشید باید به وسیله قالب چوبی از این امر جلوگیری نمایید و سطح قالب را هم به درست روغنکاری کنید.
  7. پیش از بتن ریزی کف و  کفپوش پارکینگ وضعیت میلگردها از این نظر که خوردگی و زنگ زدگی نداشته باشند را باید به خوبی بررسی نمایید. اگر در میلگردها مقداری زدگی و یا خوردگی وجود داشته باشد ولی آج میلگرد آسیبی ندیده باشد، مشکلی ندارد و می توانید از آن میلگرد استفاده نمایید. مقدار زنگ زدگی میلگرد اگر زیاد باشد امکان دارد که مقاومت ساختمان را کاهش دهد.
  8. روی سط میلگرد ممکن است مقداری از ملات بتن وجود داشته باشد. شما باید به خوبی ن را تمیز کنید و سپس عملیات بتن ریزی کف را انجام دهید. در این مرحله هم باید بدانید که کارشناسان شرکت پارس الیس به خوبی میلگردها را از نظر تمیز بودن مورد بررسی قرار می دهند و سپس استفاده می کنند.

9. زمانی که هوا سرد است و سطح زمین یخ زده شما اصلا نباید بتن ریزی را انجام دهید. بتن ریزی تنها باید به وسیله وسیله های مشخص شده ای انجام شود و سطح طین هم عاری از آلودگی باشد. اگر زمین یخ زده باشد و شما بخواهید بتن ریزی را انجام دهید امکان دارد به بتن و زمینی که روی آن می خواهید بتن بریزید صدمه وارد نمایید.

 شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 993
نمایش همه
علاقه مندی ها ()