برخی از انواع این کفپوش ها که باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. کف پوش های اپوکسی آنتی استاتیک :

این نمونه از  کف پوش ها را به نام ضد جرقه هم نیز می شناسند که بیشتر در محیط های صنعتی و اشتعال زا از آن استفاده می نمایند. کاربرد آنها در این ساختمان ها بسیار بیشتر از ساختمان های دیگر می باشد. شما می توانید در بسیاری از انبارها، کارگاه ها، اتاق های نگهداری رنگ و.... این نمونه از کف پوش اپوکسی را نصب نمایید.

  1. کف پوش های اپوکسی دکوراتیو :

رزین اپوکسی یکی از بهترین و مهمترین متریال هایی می باشد که برای تولید  کف پوش اپوکسی دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شما باید بدانید که رزین اپوکسی یکی از عایق های رطوبتی می باشد و با انواع مواد شوینده سازگاری دارد. این نمونه از کفپوش اپوکسی را در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید و طراحی می کنند. شما می توانید به صورت یکپارچه آنها را در ساختمان های خود نصب نمایید. باکتری و قارچ به دلیل یکپارچه بودن آن اصلا وارد درزهای کفپوش نمی شود. انعطاف پذیری این نمونه از  کف پوش های اپوکسی نسبت به مدل های دیگر بیشتر است. شما می توانید از شرکت پارس الیس انواع طرح ها و رنگ های این کفپوش را خریداری کنید.

  1. کفپوش اپوکسی ضد اسید :

این نمونه از  کف پوش ها را با استفاده از رزین اپوکسی و سخت کننده ای که ضد اسید می باشد تولید و طراحی کرده اند. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که شما می توانید از این کفپوش دریافت نمایید مقاومت بسیار بالای آن در برابر مواد اسیدی می باشد. شما می توانید آن را روی انواع سطوح بتنی و فلزی نصب نمایید. در بسیاری از کارخانه ها، پتروشیمی ها، صنایع شیمیایی و .... از این نمونه کفپوش ها استفاده بسیار زیادی می شود.

  1. کفپوش اپوکسی گرانیت :

رزین اپوکسی یکی از اصلی ترین پایه های تشکیل دهنده این نمونه از  کف پوش اپوکسی می باشد که طرح های گرانیت هم روی آن به کار رفته است. شما می توانید به جای بسیاری از کفپوش های سرامیکی و پارکت ها از این نمونه کفپوش استفاده نمایید. عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی این کفپوش موجب شده است که بسیاری از افراد به همین دلیل از آن استفاده نمایند. شما می توانید تا سال های سال از این کفپوش ها استفاده نمایید، چرا که مقاومت بسیار عالی  بی نظیری از خود نشان می دهد.  خدمات کفپوش پارکینگ توسط مجموعه ی پارس الیس با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می گیرد. 

  1. کفپوش های اپوکسی صنعتی :

از این نمونه  کف پوش اپوکسی بیشتر در آن مناطقی که ترافیک بالایی دارند استفاده می شود. این نمونه کفپوش ها برای کارخانه هایی طراحی شده است که ماشین آلات سنگین و وسایل سنگینی در آنها قرار دارد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که این نمونه از کفپوش ها را با ضخامت های متنوع اجرا و تولید می کنند. شما می توانید از آن با بهترین کیفیت استفاده کنید و در ساختمان خود آن را نصب نمایید.

  1. کفپوش اپوکسی آنتی داست :

چسبندگی این نمونه از کفپوش ها بسیار بالا می باشد و شما می توانید به راحتی با هر یک از مواد شوینده آنها را شستشو دهید. سطح شفاف آنها زیبایی شان را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است که شما قادر باشید در بیشتر ساختمان ها آن را نصب نمایید. برای خرید این کفپوش می توانید از شرکت پارس الیس متراژ بالایی را تهیه کنید و در ساختمان خود آنها را نصب نمایید. مقاومت و قابلیت شستشوی این کفپوش ها یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که دارند.

 

 شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1045
نمایش همه
علاقه مندی ها ()