تابلو ها یکی از وسیله ها و ابزار های تبلیغاتی می باشد. با استفاده از تابلو ها می توان به صورت همیشگی تبلیغی مناسب را داشت . امروزه تقریبا همه ی مکان های اداری و تجاری دارای تابلو می باشند و انواع تابلو های مختلف در شهر مشاهده می شود ، در میان این تابلو ها فقط برخی جذابیت دارند و باعث توجه افراد به آن می شود.

تابلو هر یک ساختاری دارند که موجب می شود در بخش قیمت نیز با هم متفاوت باشند مثلا برخی از تابلو ها در  تابلوسازی  از جنس های پلاستیک و برخی از فلزات یا آلیاژ ها آن ها ساخته می شود، برخی دارای نورپردازی می باشند و ...

 تابلو های چلنیوم، فلکس ، استیل، ال ای دی، نئون، کامپوزیت، رینگی، بنر، پلاستیک از انواع تابلو های رایج می باشد.

مزایای تابلوسازی

با استفاده از تابلوسازی می توان تبلیغاتی بسیار خوب را با کمترین هزینه داشته باشیم. تابلو ها با دوام در برابر شرایط آب و هوایی ساخته می شود و می توان از هر یک در محیط های بیرونی استفاده کرد.

با استفاده از تابلوسازی می توانیم بدون نیاز به نیروی کار و با حداقل هزینه ، تبلیغاتی دائمی را داریم.

تابلوسازی در قبال کیفیت و ماندگاری اش ، قیمت بسیار مناسبی دارد.

تابلو کسب و کار شما را به دیگران معرفی می کند و موجب جذب مشتری می شود. با استفاده از تابلو ها می توان مراجعین را افزایش داد و به مراتب تعداد مشریان ثابت را نیز  افزایش داد که موجب درامد بیشتر شده و می توانید با استفاده از تابلوی مناسب در خیابان ها یا بزرگراه ها ، کسب و  کارتان را به دیگران نشان دهید و برای این کار نیاز است که متن در اندازه ی مناسب و به شکل واضح استفاده شود و همین طور از رنگ های مناسبی استفاده شود تا دید کافی را ایجاد نماید. تابلوسازی راما می تواند انواع تابلو های مورد نظر شما را با کیفیت بالایی اجرایی نماید. برای دریافت مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

جذابیت بیشتر در تابلوسازی

در تابلوسازی ، استفاده از خلاقیت بسیار مهم است، استفاده از کلمات مناسب نیز می تواند تاثیر زیادی را در جذابیت تابلو ها داشته باشد. استفاده از نورپردازی یکی از مهم ترین موارد در تابلو ها می باشد که بر جذابیت آن می افزاید. استفاده از حروف برجسته در تابلو ها می تواند دید تابلو را بهتر کند همچنین اندازه ی حروف باید با توجه به مکان مورد نظر تعیین شود مثلا اگر فروشگاه یا مکان مورد نظرتان در بزرگراه ها قرار داشته باشد حتما باید حروف درشت تر باشد اما در خیابان ها در اندازه های کوچک تر نیز مناسب خواهد بود بنابراین دقت داشته باشید که حروف خیلی درشت و خیلی ریز می تواند تاثیر منفی بر روی دیده شدن تابلو ها داشته باشد.

رنگ آمیزی مناسب قطعا یکی از موثر ترین روش ها در زیبایی و جذابیت تابلو ها به شمار می رود، استفاده از ترکیب رنگ های خوب و آشنایی با روانشناسی رنگ ها می تواند به شما کمک کند تا تابلویی زیبا را داشته باشید. مرکز تابلوسازی راما یکی از مراکز معتبر در بخش ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره گیری از دانش روز دنیا و بهره گیری از تابلوساز حرفه ای تابلو های باکیفیتی را به تولید می رساند. مرکز تابلوسازی راما از مراکز بسیار حرفه ای در زمینه ی ساخت تابلو ها می باشد. برای ساخت انواع تابلو ها در انواع مختلف و با طرح های مورد نظرتان می توانید به مراکز پیشرفته از جمله تابلوسازی راما مراجعه نمایید و از داشتن تابلویی جذاب و زیبا لذت ببرید.

 

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 923
نمایش همه
علاقه مندی ها ()