درایر تبریدی یکی از دستگاه های صنعتی است که در محیط کارخانجات ، بیمارستان ها و غیره به کار برده می شوند. در واقع کاربرد کمپرسور هوا به منظور مکش هوا و سیالات گازی به کار برده می شود. دستگاه درایر تبریدی در برابر دستگاه کمپرسور نصب می شود و به منظور کاهش دمای هوای ورودی مورد استفاده قرار گرفته می شود و به واسطۀ آن ذرات معلق آب موجود در هوا تفکیک می شود. خرید و نصب  درایر تبریدی در کنار راه اندازی سیستم کمپرسور هوا لازم است چون از ورود صدمات جدی به دستگاه جلوگیری می کند. درایر تبریدی کاربرد گسترده ای در صنعت دارد و به منظور از بین بردن رطوبت هوا از آن استفاده می شود.

شرکت هوامدار یکی از شرکت های معتبر در عرصۀ تأمین انواع کمپرسور اسکرو و دستگاه های خشک کن هوا و درایر تبریدی در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. این مجموعه توانسته در مدت زمان کوتاهی پله های ترقی را بپیماید و بتواند متناسب با نیاز صنایع مختلف، این گونه دستگاه های صنعتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

فروش درایر تبریدی و کاربرد آن

فروش درایر تبریدی در کنار دستگاه های کمپرسور هوا صورت می گیرد. در واقع عدم وجود این دستگاه می تواند موجب اختلال در عملکرد سیستم می شود. علاوه بر آنکه عملکرد دستگاه را کُند می کند و موجب آسیب دیدگی زود هنگام کمپرسور هوا می شود. نصب درایر تبریدی همانند سایر دستگاه های صنعتی می باشد چون همانند دیگر دستگاه ها دارای اجزای تشکیل دهندۀ متفاوتی چون رطوبت گیر و خشک کن تبریدی می باشد.

نحوۀ کارکرد دستگاه درایر تبریدی بدین شکل است که هوای فشردۀ مرطوب وارد مبدل حرارتی می شود. مبدل حرارتی با هوای گرمی که تولید می کند، با مجاورت هوای سرد از دستگاه درایر خارج می شود و کمی از دمای خود را از دست می دهد و در انتها وارد دستگاه اواپراتور می شود. این قسمت مسئول کاهش دما هوا تا سه درجۀ سانتی گراد می باشد و زمانی که هوا خنک شد، بخار موجود در هوا را به مایع تبدیل می کند و به واسطۀ شیر تخلیۀ برقی آنها را از یکدیگر جدا می سازد و از سیستم خارج می کند.

فروش دستگاه درایر تبریدی و فروش کمپرسور به دلیل عملکرد ویژه ای که دارد، مورد استفاده برخی از صنعت گران قرار گرفته می شود چون به واسطۀ آن می توان رطوبت هوا را کاهش داد و یا از بین برد و این مسئله برای راه اندازی سیستم های تأسیسات صنعتی ضرورت دارد و می تواند عمر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برای سفارش اینترنتی درایر تبریدی می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید. این کمپانی از ابتدای فعالیت حرفه ای که آغاز نموده، در تلاش بوده که بتواند نیاز برخی از صنعت گران را جهت خرید تجهیزات صنعتی چون دستگاه های کمپرسور هوا، درایر تبریدی یا رطوبت گیر هوا و غیره برآورده سازد.

قیمت درایر تبریدی

قیمت درایر تبریدی به ظرفیت و نحوۀ عملکرد دستگاه بستگی دارد. البته متناسب با برند و مدل دستگاه، باید با کارشناسان فنی شرکت تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی دستگاه، قیمت دستگاه های درایر تبریدی را استعلام نمائید.

دستگاه رطوبت گیر کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون از فناوری این دستگاه برای از بین بردن رطوبت هوا استفاده می شود. همانطور که می دانید وجود رطوبت و آب در هوا می تواند باعث رسوب در خطوط لوله کشی و دستگاه های صنعتی شود و آنها دچار زنگ زدگی می شوند.

شرکت هوامدار با اطلاع از کاربرد دستگاه های درایر تبریدی و خشک کن هوا، این دستگاه را تأمین نموده و در اختیار صنعت گران قرار می دهد.

 شرکت هوامدار

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 819
نمایش همه
علاقه مندی ها ()