دستگاه شیرینگ از دیگر دستگاه های صنعتی است که با هدف بسته بندی برخی از کالاها در صنایع مختلف طراحی و ساخته شده است. این نوع دستگاه صنعتی توانسته نقش بسزایی در نگهداری کالاها، حمل و نقل و فروش آنها داشته باشد. به طور کلی دستگاه شیرینگ در دو دسته بندی دستگاه شیرینگ تونلی و دستگاه شیرینگ کابینی ساخته می شود و متناسب با نیاز می توانید هر کدام از آنها را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

شرکت آراد ماشین به عنوان طراح و سازندۀ دستگاه های شیرینگ در تهران توانسته فعالیت خود را آغاز کند. این مجموعه متناسب با نیاز جامعه توانسته انواع دستگاه شیرینگ اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را ساخته و در اختیار صنعت گران محترم قرار دهد.

فروش انواع دستگاه شیرینگ و کاربرد آن

همانطور که گفته شد، فروش انواع دستگاه شیرینگ با هدف بسته بندی محصولات در صنعت صورت می گیرد. دستگاه شیرینگ پک قادر به بسته بندی کلی محصولات و به صورت پک چند تایی می باشد و کاربرد آن را به فراوانی در بسته بندی پک های نوشیدنی های آب معدنی، دلستر، نوشابه، محصولات مواد غذایی کنسروی، مواد دارویی و بهداشتی و غیره مشاهده نمائید. با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند با استفاده از فیلم نایلون شیرینگ که نوعی پلاستیک است، به واسطۀ حرارت به آن تغییر شکل داده و از آن برای بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند. در واقع نایلون شیرینگ را به سهولت می توان به وسیلۀ سشوارهای صنعتی حرارت داد و بدین وسیله برای بسته بندی محصولات مختلف از مزایای آن استفاده نمود.

قیمت دستگاه شیرینگ بسته بندی نیز بر اساس ظرفیت و تکنولوژی که از آن برخوردار است، مشخص می شود.

شرکت آراد ماشین یکی از شرکت های معتبر صنعتی است که از ابتدای راه اندازی کسب و کار حرفه ای خود، در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی فعالیت داشته است و هم اکنون توانسته در لیست محصولاتی که در سراسر کشور عرضه می کند، فروش دستگاه های شیرینگ را نیز قرار دهد.

فروش دستگاه شیرینگ تونلی

خرید دستگاه شیرینگ تونلی به عنوان یکی از رایج ترین دستگاه های شیرینگ بسته بندی در صنایع مختلف صورت می گیرد. کاربرد این دستگاه شیرینگ برای امور بسته بندی کالاهای بزرگ و متوسط چون کارتون، جعبه، محصولات مواد غذایی و لبنی، نوشیدنی ها و غیره به کار برده می شود. کاربرد این دستگاه برای بسته بندی پک محصولات مورد استفاده قرار گرفته می شود که در نتیجۀ آن امکان نگهداری و حمل و نقل کالاها راحت تر صورت می گیرد. توجه به این موضوع برای شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ کالا که نیاز به بسته بندی شکیل برای محصولاتشان دارند، بسیار مفید و با ارزش می باشد.

خرید دستگاه شیرینگ کابینی

خرید و فروش دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی محصولات مواد غذایی بیرون بر، کارتن های چای، بسته بندی محصولات در ابعاد کوچک و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع به دلیل ابعاد کوچک و ظرفیت اندکی که دارد، برای مصارف اندک به کار برده می شود.

قیمت دستگاه شیرینگ بسته بندی

قیمت دستگاه شیرینگ بر مبنای عواملی چون ظرفیت، حجم تولید و همچنین فناوری عملکرد آن مشخص می شود و متناسب با تنوعی که این دستگاه دارد، متغیر از یکدیگر به فروش می رسد.

شرکت آراد ماشین سال های متوالی است که با موفقیت کامل توانسته فعالیت خود را در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی چون انواع دستگاه شیرینگ ادامه دهد. در همین راستا به منظور توسعۀ فعالیت خود در سطح کشور، امکان خرید اینترنتی دستگاه شیرینگ و سایر دستگاه های صنعتی را برای مشتریان با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم کرده است.

 شرکت آراد ماشین

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()