دستگاه سیل یکی از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه برخی از شرکت های صنعتی توانسته اند در حوزۀ ساخت دستگاه های صنعتی فعالیت خود را آغاز کنند و بدین وسیله بتوانند دستگاه های بسته بندی را با قیمت ارزان تر از مشابه خارجی آنها تولید نموده و در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند. ساخت و فروش  دستگاه سیل بسته بندی نیز در همین راستا صورت گرفته و به دلیل عملکرد قابل توجهی که دارد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. در ادامۀ مقاله به انواع دستگاه سیل و نحوۀ عملکرد آنها برای بسته بندی کالا می پردازیم.

شرکت آراد ماشین یکی از بزرگ ترین سازندگان دستگاه های صنعتی است که توانسته در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند. در لیست دستگاه هایی که این مجموعه می سازد، می توان انواع دستگاه سیل بسته بندی خانگی و صنعتی را مشاهده نمود.

فروش انواع دستگاه سیل

هر چه کالاها بسته بندی شکیل تر داشته باشد، تأثیر بسزایی بر روی جلب نظر مشتری خواهد داشت و این مسئله موجب ساخت انواع دستگاه بسته بندی در سطح کشور شده است. تولید دستگاه های سیل بسته بندی نیز در همین راستا صورت گرفته است. با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند، دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی را تولید نموده و به منظور بسته بندی کالاهای مختلف از مزایای آن استفاده نمایند.

فناوری ساخت دستگاه های سیل حرارتی به نحوی است که تحت تأثیر دمای بالا، نایلون بسته بندی کالا را به یکدیگر می چسباند. کاربرد دستگاه سیل برای سلفون و همچنین فویل آلومینیومی به کار برده می شود. تا کنون بسته بندی های مواد غذایی و لبنی را دیده اید که در بسته بندی های فویل آلومینیوم و یا سلفون قرار گرفته اند. با چنین بسته بندی هایی می توانند مواد غذایی را طولانی تر نگه داری کنند.

دستگاه سیل در سه دسته بندی اصلی از نظر ظرفیت تقسیم بندی می شود که می توان به دستگاه سیل خانگی، دستگاه سیل اتوماتیک و دستگاه سیل نیمه اتوماتیک اشاره نمود. هر کدام از آنها به دلیل طراحی و ساختار فیزیکی که از آن برخوردار هستند، خریداری می شوند.

برای بسته بندی کالاها با ظرفیت اندک می توانید از دستگاه های سیل خانگی استفاده نمائید و این در حالی است که شرکت های صنعتی که حجم کالای بسته بندی که دارند، بیشتر است و با بهره گیری از دستگاه های سیل بسته بندی اتوماتیک می توانند در مدت زمان کوتاهی تعداد کالاهای بیشتری را با تکنولوژی پیشرفته بسته بندی کنند. بدین وسیله می توان محصولات را از آلودگی های محیطی ایمن نگه دارند و طول عمر مفید کالاها افزایش پیدا می کند. فروش دستگاه سیل سطل از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد.

فناوری دستگاه سیل حرارتی با المنت حرارتی کار می کند و به واسطۀ آن سلفون را بر روی دهانۀ ظروف پرس می کند و سپس تیغه برش دور، دور تا دور ظروف را می برد و در نتیجۀ آن یک بسته بندی شکیل برای کالا ایجاد می کند و سپس ظروف بسته بندی شده را به بیرون از دستگاه هدایت می کند.

پروسۀ کلی دستگاه های سیل بسته بندی یکسان می باشد، تفاوت قابل توجه آنها در نحوۀ اعمال پرس و نوع بسته بندی می باشد.

بسته بندی سیل القایی بدون تماس، امکان بسته بندی ظروف محصولات را بوجود می آورد. در این دستگاه از فناوری پیشرفته بهره گرفته می شود و تعداد قطعات مکانیکی به کار رفته در این دستگاه اندک می باشد. همچنین از سرعت اجرایی بالایی برخوردار است

برای خرید انواع دستگاه سیل می توان با قیمت ارزانتر از سطح بازار به همراه گارانتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()