دستگاه خشک کن میوه از جمله دستگاه های صنعتی محسوب می شود که از آن برای خشک کردن میوه، سبزیجات، چایی، گوشت و غیره استفاده می شود. با بهره گیری از خط تولید خشک کن میوه به سهولت می توان یک کسب و کار پر درآمد ایجاد نمود. امروزه بیش از گذشته افراد علاقه مند به محصولات مواد غذایی خشک هستند چون برای مدت زمان بیشتری از آنها می توانند استفاده کنند. متناسب با نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، می توانید خرید دستگاه خشک کن میوه را انجام دهید. استفاده از این نوع تجهیزات صنعتی، به شما کمک می کند که در نوع فعالیت صنعتی که آغاز می کنید، موفقیت های زیادی را کسب کنید. در ادامۀ مقاله اشارۀ مختصری به انواع دستگاه خشک کن میوه و کاربرد آنها در صنعت داریم.

اگر قصد خرید دستگاه خشک کن میوه را دارید و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دارید، می توانید با شرکت آراد ماشین تماس گرفته و پس از بهره گیری از خدمات مشاوره ای این مجموعه، مناسب ترین مدل دستگاه را با قیمت مناسب و بازدهی بالا سفارش دهید.

معرفی انواع دستگاه خشک کن میوه و کاربرد آنها

دستگاه خشک کن میوه و سبزی از نظر ابعاد و بازدهی که دارد در سه دسته بندی اصلی خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم بندی می شود که هر کدام از آنها نیز انواع مختلفی دارد. برای ساخت این گونه دستگاه های صنعتی از فناوری پیشرفته بهره گرفته می شود که بتوانند به بهترین شکل، محصولات مواد غذایی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. بدین وسیله در زمان و هزینه بتوان به میزان قابل توجهی صرفه جویی نمود. کیفیت و کمیت محصول در تولید مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره تلاش می شود که از تجهیزات پیشرفته برای چنین کارهایی بهره گرفته شود.

دستگاه خشک کن میوه به روش انجماد، یکی از انواع دستگاه خشک کن است که از روش خشک کن تصعیدی استفاده می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است و کاربرد آن را می توان برای میوه و همچنین سبزیجات و گوشت مشاهده نمود. نکتۀ مهمی که در رابطه با این دستگاه وجود دارد، داشتن هزینۀ بالای طراحی، ساخت و اجرای این مدل دستگاه می باشد. علاوه بر آنکه از سرعت خشک کن پایین برخوردار است. به همین دلیل امروزه کمتر شرکتی از ویژگی های این دستگاه خشک کن استفاده می کنند.

شرکت آراد ماشین به دلیل تخصص حرفه ای که در زمینۀ ساخت تجهیزات صنعتی دارد، قادر به طراحی و اجرای انواع دستگاه خشک کن میوه در ابعاد کوچک و بزرگ با بازدهی بالا نی باشد. در نتیجه برای أخذ مشاوره و همچنین خرید دستگاه می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

هزینۀ دستگاه های خشک کن میوه

هزینۀ خرید دستگاه خشک کن میوه و خرید دستگاه سبزی خشک کن خانگی بر اساس عملکرد و ابعاد، میزان ظرفیت دستگاه و همچنین فناوری دستگاه مشخص می شود. قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی مایکرو، دستگاه خشک کن خورشیدی میوه و سبزیجات، دستگاه خشک کن کابینتی میوه و ... از مدل های متنوع دستگاه خشک کن محسوب می شوند. بنابراین متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده و همچنین فضای کاری که دارید، می توانید هر کدام از آنها را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به واسطۀ شرکت های تولید کنندۀ دستگاه به طور مستقیم خریداری کنید. چرا که خرید بدون واسطح با قیمت ارزان تر صورت می گیرد. توجه به این موضوع برای افرادی که تازه آغازگر کسب و کار جدید هستند، بسیار حائز اهمیت است.

شرکت آراد ماشین به عنوان طراحی و سازندۀ دستگاه های خشک کن میوه در مدل های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()