برش لیزر استیل برای برش دادن ورق های خام استیل با ضخامت های متفاوت به کار برده می شود. با بهره گیری از تجهیزات پیشرفتۀ صنعتی چون دستگاه های برش لیزر می توان به فرآیند تولید محصولات سرعت بخشید.

علاوه بر آنکه نرخ تولید به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند. امروزه برای برش ورق های فولادی، چوب و همچنین پلاستیک از مزایای دستگاه  برش لیزر استیل استفاده می کنند به کمک اشعۀ نور قادر به برش قطعات مختلف می باشد. کاربرد آلیاژ استیل از دیرباز تا کنون برای ساخت تجهیزات صنعتی، خودروسازی، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، ماشین آلات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت برش لیزر نیک با تأمین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفتۀ برش لیزر، قادر به ارائه هر گونه خدمات برش لیزر با الگوریتم های پیچیده و ظریف می باشد.

مزایای دریافت خدمات برش لیزر استیل

سرعت بخشیدن به فرآیند تولید و کاهش هزینه های مصرفی و استخدام نیروی کار متعدد از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل محسوب می شود. همچنین استفاده از این تکنولوژی می توان با ظرافت بیشتری ورق های استیل را برش داد و به کمک آن محصولات متنوع تری را تولید و روانۀ بازار نمود. انجام برش لیزر استیل توسط یک برنامه مخصوص که بر روی صفحۀ نمایشگر دستگاه، قابل برنامه ریزی است. بدین وسیله می توان متناسب با ضخامت ورق، تعریف الگوریتم طراحی و دیگر آپشن های مورد نظر تنظیم شده و سپس دستگاه راه اندازی می شود. بدین وسیله می توانند در مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی از ورق های فولادی را مطابق با طرح مورد نظر، برش داد.

کاربرد دستگاه های برش لیزر CNC با هدف توسعه به صنعت جهانی طراحی و ساخته شده اند و امروزه می توانید در مدل های متنوع و ابعاد متفاوت انواع دستگاه برش لیزر را مشاهده نمائید که از مزایای آن برای پاسخگویی به سفارشات برش لیزر استیل و دیگر ورق های فولادی بهره گرفته می شود.

سال های متوالی است که شرکت برش لیزر نیک توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر در تهران آغاز کند. هم اکنون توانسته حجم خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد را توسعه ببخشد. همواره در تلاش است با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر، جدیدترین خدمات مرتبط با انواع فلزات صنعتی را به متقاضیان گرامی ارائه دهد.

سفارش غیر حضوری برش لیزر استیل

در عصر حاضر که دنیای دیجیتال و مجازی است، امکان سفارش غیر حضوری برش لیزر استیل توسط شرکت هایی که دارای وب سایت رسمی هستند، به سهولت امکان پذیر می باشد. بدین وسیله می توانند درخواست خود را برای کارشناسان مربوطه مکتوب نموده و در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

انجام برش لیزر استیل و انجام برش لیزر برنج برای کمپانی هایی که در حوزۀ ساخت تجهیزات، ماشین آلات و قطعات از جنس استیل استنلس هستند، لازم و ضروری است. چرا که به واسطۀ چنین دستگاه هایی می توانند به فرآیند تولید محصولات سرعت ببخشند. کاربرد گستردۀ این نوع فلزات، موجب شده تا صنعت گران به فکر ساخت دستگاه های برش لیزر استیل بیفتند که به کمک آنها بتوانند در مدت زمان کوتاهی تعداد قطعات برش خورده با لبه های صیقل داده شده در اختیار داشته باشند.

قیمت اجرای برش لیزر استیل نیز بر اساس موارد مختلف چون ضخامت ورق، گرید استیل، نوع طرح برش، میزان پیچیدگی طرح و ... مشخص می شود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز به مشورت با کارشناسان مجرب است که می توانید با واحد مرکزی شرکت برش لیزر نیک تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل ارائه خدمات اختصاصی برش لیزر استیل، آلومینیوم، برنج، مس و سایر فلزات در تهران و کرج، همواره آمادۀ خدمات رسانی می باشد.

  شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()