برش لیزر در صنعت یک نیاز محسوب می شود چون با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. همانطور که می دانید کاربرد فلزات در ساخت تجهیزات صنعتی و غیره بسیار مشاهده می شود و به همین دلیل برای سرعت بخشیدن به فرآیند تولید قطعات فلزی و همچنین تجهیزات صنعتی نیاز به استفاده از دستگاه های  برش لیزر چون برش لیزر استیل، برش لیزر برنج، برش لیزر آهن و سایر آلیاژهای پر کابرد صنعتی می باشند. با بهره گیری از دستگاه برش لیزر می توان در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از ورق های فولادی را مطابق با الگوی از پیش برنامه ریزی برش داد.

با پیشرفت و توسعۀ صنایع مختلف، طراحی و ساخت دستگاه های برش توانسته تحولی بزرگ در صنعت جهانی ایجاد کند. در ایران نیز برخی از شرکت ها تلاش نمودند با سرمایه گذاری در این بخش، بتوانند خدمت بزرگی در صنعت تولیدات ملی بوجود آورند. شرکت برش لیزر نیک نیز یکی از این کشورها محسوب می شود که توانسته با عظمی راسخ و پشتکار، انواع دستگاه برش لیزر تأمین کند و در اختیار صنعت گران قرار دهد. در واقع این مجموعه پاسخگوی سفارشات برش لیزر از سوی صنعتگران می باشد.

اهمیت کاربرد دستگاه برش لیزر

اهمیت کاربرد دستگاه برش لیزر در این است که با سرعت عمل بالایی می توان حجم زیادی از ورق های فولادی را می توان با یک قالب و طرح یکسان برش داد. بدین وسیله می توان به میزان قابل توجهی هزینه های مصرفی را به حداقل رساند. کاربرد اولین دستگاه برش لیزر متعلق به سال 1965 است که به منظور برش برای قالب های الماس مورد استفاده قرار می گرفت ولی با گذشت زمان و پیشرفت صنعت از ویژگی های دستگاه برش لیزر به منظور برش فلزات، پارچه، چرم، پلاستیک و چوب استفاده نمودند.

توجه به این موضوع به صنعت گران کمک کرده که امکان تولید حجم زیادی کالا در مدت زمان کوتاهی میسر است و از این فرصت می توان جهت افزایش حجم تولید استفاده نمود. متناسب با فلزات رایج در سطح جهان، شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر در صنایع ساخت ورق های فولادی، تولید ظروف آشپزخانه، تجهیزات خانگی، ساخت قطعات صنعتی، ماشین آلات و دستگاه های صنعتی، خودروسازی، تجهیزات پزشکی و غیره مشاهده نمود.

سفارش برش لیزر قطعات صنعتی

همانطور که می دانید دستگاه های برش لیزر از ابعاد بزرگ برخوردار هستند و فضای زیادی را اشغال می کند. بنابراین شرکت هایی که فضای کافی برای قرار دادن دستگاه های برش لیزر ندارند و یا توان خرید چنین دستگاه های صنعتی را ندارند، می توانند از خدمات شرکت های ارائه دهندۀ سرویس برش لیزر آنها استفاده نمایند. برخی از شرکت ها به صورت اختصاصی توانسته اند با تأمین دستگاه های برش لیزر پیشرفته، قادر به ارائه خدمات دهی انواع برش لیزر به شرکت های صنعتی و کارخانجات می باشند.

بدین وسیله شما کارخانه دار عزیز می توانید متناسب با نوع کالایی که قرار است تولید کنید، سفارشات برش لیزر خود را با حداقل هزینه به چنین شرکت هایی بسپارید. شرکت برش لیزر نیک نیز یکی از این مجموعه های خدمات دهی برش لیزر به صنعت گران محترم می باشد.

هزینۀ برش لیزر

هزینۀ برش لیزر  مانند خدمات برش لیزر آلومینیوم بر اساس الگوی برش، قطر و تعداد ورق معین می شود که البته برای کسب اطلاعات دقیق نیاز به مشورت رایگان با کارشناسان آنلاین این مجموعه خواهید داشت. بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به شما کمک می کند که بتوانید از محصولات متنوع تولید کنید و به طبع آن رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش جلب نموده و به فعالیت کاری خود رونق ببخشد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات برش لیزر می توانید همواره از سرویس دهی شرکت برش لیزر نیک با قیمت ارزان بهره مند شوید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 834
نمایش همه
علاقه مندی ها ()