برش لیزر برنج در صنعت یک نیاز محسوب می شود چون برای ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. برنج به عنوان یکی از مواد اولیه برای ساخت ظروف آشپزخانه، وسایل تزئینی، زیروآلات، فشنگ های اسلحه، قطعات آبگرمکن، تجهیزات کشتی سازی و غیره به کار برده می شود. از دیرباز تا کنون از این آلیاژ به وفور مورد استفاده قار گرفته می شود و به دلیل اهمیت کاربردی که این فلز در صنایع مختلف دارد، استفاده از فناوری جدید برای ساخت دستگاه های برش لیزر که قابلیت برش فلز برنج را نیز داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات برش لیزر برنج نیز در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود.

شرکت برش لیزر نیک چندین سال است که با تلاش و اتکاء به نیروی پرسنل مجرب و فنی در کنار تأمین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته قادر به بهترین خدمات در حوزۀ انواع برش لیزر فلزات رایج در صنایع مختلف می باشد. در لیست خدماتی که ارائه می دهد، اجرای برش لیزر برنج نیز با حداقل قیمت عرضه می شود.

انجام برش لیزر برنج با حداقل قیمت

برنج از جمله فلزاتی است که انعطاف پذیری بالایی دارد و به دلیل برخورداری از قابلیت تغییر پذیری این فلز، برای ساخت زیورآلات و وسایل تزئینی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا به دلیل داشتن سختی اندک، به راحتی قابلیت چکش خوری می باشد و از این فلز برای قلم کاری سنتی نیز استفاده می شود. در حال حاضر می توانید کاربرد گستردۀ این فلز را در ساخت تجهیزات تأسیساتی، ظروف آشپزخانه و غیره مشاهده نمائید. دستگاه برش لیزر برنج نیز به همین منظور طراحی، ساخته و در اختیار صنعت گران قرار گرفته است که به واسطۀ آن بتوانند میزان تولید محصولات از جنس برنج را نسبت به گذشته بهبود ببخشند.

با توجه به اینکه برخی از شرکت ها صنعتی قادر به خرید و تجهیز کردن مجموعۀ خود به دستگاه های برش لیزر صنعتی نمی باشند، می توانند از خدمات شرکت هایی که به صورت اختصاصی سرویس دهی برش لیزر برنج و سایر فلزات را انجام می دهند، استفاده نمائید. شرکت برش لیزر نیک نیز یکی از این مجموعه شرکت های صنعتی است که قادر به ارائه خدمات پیشرفته در این صنعت می باشد.

با کمک دستگاه های برش لیزر برنج، می توان تعداد ورق های بیشتری را همزمان طبق یک الگوی ثابت برش زد و بدین وسیله بتوان در تأمین نیروی انسانی بیشتر صرفه جویی نمود. همچنین دقت و کنترل بر روی ابعاد و طرح پیاده سازی شده بیشتر خواهد شد. برخی به اشتباه تصور می کنند که هزینه ای که بابت بهره مندی از خدمات برش لیزر گرفته می شود، هزینۀ بی مورد می باشد که اشتباه است. در واقع از زمانی که دستگاه های برش لیزر فلزات وارد صنعت ساخت و ساز در کشورهای مختلف شده است، به کمک آن ها توانسته به میزان قابل توجهی حجم تولیدی مجموعۀ خود را گسترش داده و به طبع آن هزینه های مصرفی جانبی را به حداقل برسانند. علاوه بر آنکه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفتۀ دستگاه برش لیزر برنج توانسته اند، تنوع محصولاتی که تولید می کنند را گسترش دهند.

قیمت خدمات برش لیزر آلومینیوم همچون سایر فلزات می باشد. در واقع ضخامت ورق، طرح و تعداد قطعات برش خورده از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت اجرای برش لیزر برنج خواهد داشت. همچنین پیچیدگی طرح حکاکی و برش نیز می تواند به نوبۀ خود تأثیر داشته باشد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با واحد مرکزی شرکت برش لیزر نیک تماس بگیرید و پرسش های خود را در خصوص نحوۀ سفارش دهی و هزینۀ نهایی انواع برش لیزر فلزات مطرح نمائید.

 

شرکت برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1003
نمایش همه
علاقه مندی ها ()