تابلو ال ای دی روان از دیگر سبک های جدید برای طراحی تابلو تبلیغاتی می باشد. ماژول اصلی تشکیل دهندۀ انواع تابلو ال ای دی روان، لامپ های ال ای دی است که از ابعاد استاندارد برخوردار هستند. البته برای ساخت این نوع تابلو، نیاز به محاسبات فرمول مرتبط با طول، عرض و ارتفاع تابلو می باشد. از مهمترین ویژگی های  تابلو ال ای دی روان  می توان به نمایش متحرک تصاویر اشاره نمود. این نوع تابلو از جمله تابلوهای تبلیغاتی پیشرفته و مدرن محسوب می شود و کاربرد آن را می توان در سطوح مختلف شهر مشاهده نمائید.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت به عنوان یکی از مجموعه های پویا در حوزۀ طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی می باشد. با استفاده از جدیدترین متدهای تابلوسازی اقدام به ساخت تابلو می نمایند.

ساخت تابلو ال ای دی روان فول کالر

سبک ساخت تابلو ال ای دی روان فول کالر یا همان رنگی همانند تابلوهای روان است. با این تفاوت جزئی که بجای سه لامپ از یک لامپ با چهار پایه استفاده می شود که یک پایۀ آن مشترک است و دیگر پایه ها متعلق به رنگ های سبز، قرمز و آبی هستند. علت روان بودن این نوع تابلوهای ال ای دی، ناشی از کم و زیاد شدن ولتاژ لامپ ها می باشد.

به طور کلی تابلوسازی تبلیغاتی آر جی بی و روان شامل سه رنگ سبز، قرمز و آبی می باشد، که در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. روشن شدن لامپ ها و کم و زیاد شدن ولتاژ آنها موجب نمایش تصاویر و عبارات می شود. عملکرد این نورپردازی به واسطۀ دیتا و برنامه نویسی ماژول های تابلو روان به کار برده می شود. به طور کلی ولتاژ تغذیه ماژول ها به میزان  ولت است ولی در طراحی تابلوی روان از ال ای دی های آبی دارای 2 ولت و ال ای دی های قرمز و سبز 3 ولتی استفاده می شود. استفاده از لامپ های ال ای دی با ولتاژ بالا برابر است با افزایش قیمت تابلو روان. بنابراین متناسب با بودجۀ مالی در نظر گرفتۀ مشتری، مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی روان ساخته می شود.  

کلیۀ تابلو های روان از یک ورودی برای دریافت برنامه استفاده می کنند که متفاوت از یکدیگر پیاده سازی می شوند و امروزه از پورت های یو اس بی برای انتقال برنامه بهره گرفته می شود. مادربرد وظیفۀ دریافت و ذخیره سازی برنامه را دارد و سپس آن را مطابق با آن پخش می کندبرای سفارش دهی تابلو ال ای دی روان با قمیت ارزان و طرح های متنوع و چشمگیر می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید. البته پیش از انجام کار، می توانید با کارشناسان فنی مجموعه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را در خصوص طرح و قیمت تابلو انجام دهید.

قیمت تابلوسازی تبلیغاتی روان

قیمت تابلوسازی ال ای دی روان در مرکز تابلوسازی به ابعاد و ولتاژ لامپ ها بستگی دارد. به طور کلی قیمت تابلو روان تک رنگ ارزان تر از تابلو ال ای دی روان رنگی یا همان فول کالر می باشد.

بیشترین کاربرد تابلوهای روان را می توانید در ایستگاه های قطار، فرودگاه، صرافی ها و فروشگاه هایی که نمایش زمان، مکان و قیمت لحظه ای برای افراد اهمیت دارد، مشاهده نمود. انواع تابلو ال ای دی روان در ابعاد و طرح های مختلف ساخته می شوند و صاحبان مشاغل متناسب با نیاز کاری خود، مناسب ترین مدل را انتخاب می کند که بیشترین کاربرد را داشته باشد.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت با انگیزۀ فراوان و جذب نیروهای توانمند توانسته در حوزۀ تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت خود را گسترش دهد و متناسب با نیاز بازار، از سبک های جدید و متریال با کیفیت برای ساخت تابلوسازی مدرن بهره گیرد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()