تابلو چلنیوم از جدیدترین سبک های تابلوسازی تبلیغاتی است که از جلوه های ظاهری و ویژگی های ساختاری خاص برخوردار است. تابلوسازی تبلیغاتی چلنیوم به دلیل استفاده از رول های چلنیوم در ساختاری آن، با این نام شناخته می شود. به طور کلی این نوع از تابلو، با نام تابلوهای برجسته نیز شناخته می شود و جلوه ای سه بعدی به حروف بخشیده شده و از نمایی فوق العاده برخوردار است. چلنیوم نوعی آلومینیوم با ماهیت آینه ای شکل می باشد که انعکاس دهندۀ تابش نور می باشد و برای لبه های حروف برجستۀ تابلو به کار برده می شود. در اصل زیبایی فوق العادۀ تابلو چلنیوم ، به دلیل برجسته بودن و قابلیت نورپردازی و تنوع رنگ در طراحی این تابلو می باشد.

چندین سال است که گروه تابلوسازی اچ دی لایت فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی، ساخت و اجرای انواع تابلو تبلیغاتی آغاز نموده است. در لیست خدمات این مجموعه می توان طراحی و نصب انواع تابلو چلنیوم را مشاهده نمود.

اجزای تشکیل دهندۀ تابلو چلنیوم

همانطور که گفته شد، مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ تابلوسازی چلنیوم، رول های چلنیوم برای لبه های حروف به کار برده می شود. این در حالی است که از ورق های پلکسی گلاس و یا آکریلیک گلاس که نوعی پلاستیک محسوب می شود، به عنوان لایۀ رویی حروف مورد استفاده قرار گرفته می شود چون شفاف و ماهیت آینه ای دارد که از زیبایی و جلوۀ فوق العاده برخوردار است.

از دیگر اجزای اصلی تشکیل دهندۀ تابلوی چلنیوم تبلیغاتی می توان به SMD و PVC اشاره نمود که به عنوان عاملی برای ایجاد روشنایی در داخل تابلو شناخته می شود. البته برای آنکه در فضای باز مورد استفاده قرار گرفته می شود، از مدل های ضد آب استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. پس از ساخت تابلو چلنیوم، اس ام دی ها بر روی ورق های پی وی سی که به اندازۀ حروف تابلو چلنیوم برش خورده می شوند، بر پشت آنها چسبانده می شود. به طور کلی مونتاژ و سیم کشی اس ام دی بر روی لایۀ پی وی سی صورت می گیرد و بدین وسیله می توان نورپردازی و روشنایی به تابلو چلنیوم بخشید و زیبایی آن را چندین برابر نمود.

منبع تغذیه نیز یکی دیگر از اجزای تشکیل دهندۀ انواع تابلو چلنیوم می باشد که انرژی و ولتاژ مورد نیاز روشنایی یا همام اس ام دی ها را تأمین می کند. در اصل هر کدام از اس ام دی های بلوکی نیاز به برق مصرفی 12 ولت دارند که نیاز به دستگاه تبدیل کنندۀ برق شهری یعنی 220 ولت به 12 ولت دارند که به واسطۀ منبع تغذیه صورت می پذیرد.

به طور کلی گروه تابلوسازی اچ دی لایت با در نظر گرفتن تمام زوایای کاری، اقدام به طراحی و ساخت انواع تابلو برجسته چلنیوم می پردازد. همواره در تلاش است با بهره گیری از اجزای تشکیل دهندۀ با کیفیت بتواند انواع تابلو با کیفیت چلنیوم را طراحی و نصب نماید.

قیمت تابلوسازی چلنیوم

قیمت ساخت تابلو ال ای دی روان و تابلوسازی چلنیوم به فاکتورهای مهمی چون ابعاد، تعداد حروف، جلوۀ نورپردازی و میزان کیفیت قطعات تشکیل دهندۀ تابلو وابسته می باشد. لذا متناسب با فضایی که در اختیار دارید و بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید، با قیمت ارزان و یا گران تر، تابلوی تبلیغاتی چلنیوم خود را سفارش دهید. امروزه اکثر مشاغل تمایل به سفارش تابلو برجسته چلنیوم دارند که بتوانند بیش از پیش دیگران را به فعالیتی که انجام می دهند، مجذوب سازند.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت با توجه به نیاز مشاغل، طرح و تکنیک های جدید طراحی و ساخت تابلوسازی تبلیغاتی چون تابلوهای سه بعدی چلنیوم را انجام می دهد.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 839
نمایش همه
علاقه مندی ها ()