تابلو ال ای دی ثابت یکی دیگر از انواع تابلوهایی است که به منظور تبلیغات ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لامپ های ال ای دی یا دیود مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ تابلوهای ثابت و روان محسوب می شود. از ویژگی های تابلو ال ای دی ثابت می توان به داشتن لامپ های ال ای دی اشاره نمود که امکان پیاده سازی هر گونه اشکال و عبارات را با طراحی های مختلف امکان پذیر می سازد. با ورود دیود در دنیای تابلوسازی تبلیغاتی، امروزه شاهد کاربرد گستردۀ انواع  تابلو ال ای دی ثابت و روان در رنگبندی های مختلف در سطح جهان و همچنین کشورمان، ایران می باشیم. در ادامۀ مقاله به اشاره ای به روش های مختلف ساخت این تابلو اشاره می کنیم، تا با دید بهتری بتوانید سفارش مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را بر حسب کسب و کار خود بدهید.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت یکی از گروه های مجرب و حرفه ای در طراحی و تابلوسازی تبلیغاتی با جدیدترین متدها می باشد. این مجموعه در تلاش است که متناسب با نیاز مشتری، بهترین تابلو را پیشنهاد دهد.

عوامل اصلی انتخاب تابلو ال ای دی ثابت

اجزای اصلی تابلوهای ال ای دی ثابت و روان را لامپ های دیود یا همان ال ای دی تشکیل می دهد. تابلوی روان و ثابت نسبت به یکدیگر دارای تفاوت های ساختاری و ظاهری هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تابلوی تبلیغاتی ال ای دی ثابت به طور کلی به سه روش تولید می شود و متناسب بودجۀ اختصاص داده برای این موضوع می توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. روش اول ساخت تابلو ال ای دی ثابت بدین شکل است که از تعداد اندک ال ای دی در تابلو استفاده می شود و این در حالی است که در روش دوم، تعداد ال ای دی ها متوسط است ولی در روش سوم ساخت تابلوی ال ای دی ثابت، از تعداد زیادی لامپ ال ای دی در یک متر استفاده می شود و از تراکم بالایی برخوردار است و از نظر کیفیت و قیمت نسبت به روش اول گران تر و با کیفیت تر می باشد.

و اما تابلو ال ای دی روان نیز متشکل از تعداد زیادی لامپ دیود می باشد که از سه ترکیب رنگ بندی سبز، قرمز و آبی تشکیل شده است و امکان طراحی فول کالر نیز برای آن امکان پذیر می باشد.

تفاوت قابل توجه این دو سبک از تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی، قابلیت تغییر عبارت و داشتن ایموشن یا همان حرکت برای اشکال و حروف طراحی شده می باشد. البته از نظر قیمت نیز تابلو روان گران تر می باشد.

برای سفارش بهترین تابلو ال ای دی ثابت با قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی تابلو اچ دی، توانسته برخی از نمونه کارهای انجام شدۀ مجموعۀ خود را برای مشتریان نمایش دهد، تا بدین صورت انتخاب بهتری داشته باشید.

قیمت تابلو ال ای دی ثابت

عوامل اصلی تعیین کنندۀ قیمت  سفارش تابلو ال ای دی روان و تابلو ال ای دی ثابت در تعداد لامپ هایی است که در طراحی تابلو به کار برده می شود. هر چه تراکم لامپ ها اندک باشد، قیمت تابلو ال ای دی ثابت ارزان تر خواهد بود که البته کیفیت نمایش تصاویر و عبارات از فاصلۀ دورتر با کیفیت خواهد بود.

در صورت نیاز می توانی پیش از سفارش تابلوی تبلیغاتی با گروه تابلوسازی اچ دی لایت مشورت کنید. این گروه تابلوسازی چندین سال است که توانسته اند فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی مدرن و پیشرفته در سبک های مختلف و متریال بادوام و با کیفیت ادامه دهد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 816
نمایش همه
علاقه مندی ها ()