تابلو ال ای دی روان از جمله تابلوهای تبلیغاتی است که شامل یک سری ویژگی های ظاهری منحصربفرد می باشد که در سایر روش های تابلوسازی قابل مشاهده نیست. کاربرد تابلو ال ای دی روان بسیار گسترده می باشد و تا کنون در سطح شهر به وفور نمونه های این سبک از طراحی و تابلوسازی تبلیغاتی را مشاهده کرده اید. تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی روان از کنار هم قرار گرفتن قطعات دیود نورانی تشکیل شده است که می تواند شامل ترکیب رنگبندی متنوع باشد. به این سبک از طراحی، تابلو ال ای دی روان فول کالر یا آر جی بی گفته می شود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت به دلیل داشتن تجربیات فراوان برای ساخت انواع تابلو تبلیغاتی، توانسته با بهره گیری از متریال با کیفیت و تجهیزات مدرن، انواع تابلوسازی مدرن و چشمگیر را متناسب با نیاز مشتری طراحی و اجرا کند.

طراحی تابلو ال ای دی روان و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، طراحی تابلو ال ای دی روان از دیودهای نورانی تشکیل شده است که می تواند تک رنگ و یا چند رنگ باشد که با نام تابلو ال ای دی روان فول کالر شناخته می شود. این تابلو برای نمایش حروف و عبارات از دیتاهای مشخصی تبعیت می کند که امکان برنامه نویسی آنها بر روی مادربرد سیستم امکان پذیر است. با کم و زیاد کردن ولتاژ باعت تغییر رنگ و نمایش حروف و اشکال بر روی تابلو می شود. تابلوسازی ال ای دی روان از تعداد زیادی لامپ ال ای دی تشکیل شده است که امکان نمایش اشکال و جملات را به فرد می دهد.

به طور کلی برای ساخت تابلو تبلیغاتی روان از سه رنگ لامپ سبز، قرمز و آبی ایجاد می شود. هنگام روشن شدن نورها در کنار یکدیگر باعث نمایش تصاویر با رنگبندی های مختلف می شود و این مسئله با کم و زیاد کردن ولتاژ هر کدام از لامپ های ال ای دی حاصل می شود.

اگر کسب و کار شما می طلب که تابلو روان داشته باشید، می توانید با کارشناسان فنی گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید. این مجموعه مفتخر است که طی چندین سال فعالیت، با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، انواع تابلو ال ای دی روان و ثابت را با قیمت مناسب و کیفیت بالا طراحی و پیاده سازی کند.

لیکن برای ساخت تابلو روان فول کالر از یک لامپ با 4 پایه تشکیل می شود. یکی از پایه ها مشترک و سه پایۀ دیگر شامل رنگبندی اصلی سبز، قرمز و آبی است و با روشن و خاموش شدن هر یک به تنهایی ، می تواند طیف نوری متمایزی نسبت به یکدیگر نمایش دهد. اجرای کلیۀ این روند به واسطۀ دیتا و برنامه نویسی برای تابلو ال ای دی روان صورت می گیرد که امکان نمایش اشکال میسر شود. به طور معمول ولتاژ تغذیۀ ماژول ها 5 ولت و دیودها شامل 3 ولت برای رنگ آبی و سبز و یا 2 ولت برای قرمز می باشند و به همین علت است که نوردهی رنگ آبی و سبز بیشتر است و مصرف برق بیشتری دارد و به طبع آن موجب افزایش میزان ترانس و قیمت تابلو ال ای دی روان می شود.

لذا اکثر افراد برای سفارش تابلو حروف استیل و تابلوسازی ال ای دی روان ارزان به تنهایی از رنگ قرمز استفاده می کنند. به طور کلی ابعاد تابلوسازی روان در ابعاد عرض 16 سانت با طول 32 سانتی متر می باشد و برای تلویزیون شهری نیاز به لبۀ 10سانتی متری است. البته تمامی ابعاد متناسب با درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.  

برای سفارش ساخت انواع تابلو ال ای دی روان با ماندگاری بالا و قیمت ارزان می توانید از تجربیات کاری گروه تابلوسازی اچ دی لایت بهره مند شوید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()