تابلو چلنیوم حاصل تکنیک های جدید تابلوسازی تبلیغاتی است که از نظر ویژگی های ظاهری و ساختاری متفاوت از یکدیگر طراحی و ساخته می شوند. هدف از ساخت تابلوهای چلنیوم و غیره این است که بتوانند ارتباط مؤثری بین صاحبان کسب و کار و مشتریان ایجاد کنند.

از گذشته تا به امروز استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و بنرهای تبلیغاتی با هدف جذب مخاطب بر روی سر درب مغازه ها، فروشگاه ها و غیره و همچنین در سطح شهر نصب می شود. در واقع تمایز بین مجتمع های تجاری و مسکونی با تابلوهای تبلیغاتی مشخص می شود.  تابلو چلنیوم نیز به عنوان نسل جدید تابلوسازی با طرح های متنوع پیاده سازی می شود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت چندین سال است که توانسته با موفقیت کسب و کار خود را در زمینۀ ساخت انواع تابلو تبلیغاتی چون تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی ال ای دی روان، تابلوسازی ال ای دی ثابت، تابلوسازی پلکسی، کامپوزیت، استیل و غیره آغاز نموده و تا به امروز ادامه داده و از تکنیک های جدید برای ساخت آنها استفاده نماید.

مزایای سفارش و نصب تابلو چلنیوم

همانطور که گفته شد، هر کدام از روش های تابلوسازی دارای معایب و مزایایی است که افراد با بررسی آنها، تصمیم خود را در رابطه با نصب آنها می گیرند. در سفارش تابلوسازی چلنیوم نیز این چنین می باشد.

تابلو چلنیوم بر گرفته از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ این تابلو می باشد، به رول چلنیوم که برجستگی تابلو را ایجاد می کند، اشاره دارد. در واقع تفاوت قابل توجهی که این سبک از تابلوسازی تبلیغاتی مدرن دارد، برجسته بودن حروف، لوگو و عباراتی است که برای ساخت تابلو در نظر گرفته می شوند. همچنین برای جلوه دادن و جذابیت تابلو نیز می توان از لامپ های ال ای دی در داخل حروف برجستۀ چلنیوم استفاده نمود. به دلیل ویژگی های ظاهری زیبای تابلو چلنیوم است که امروزه در قسمت های مختلف سطح شهر، می توانیم آثار آن را مشاهده نمائیم.

چلنیوم از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ تابلوسازی است که از نوعی آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که ماهیت آینه ای دارد و حالت درخشندگی و صیقلی دارد. کاربرد رول چلنیوم برای برجسته ساختن حروف تابلو می باشد.

برای مشاهدۀ برخی از انواع نمونه کار تابلو چلنیوم می توانید به وب سایت رسمی گروه تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه نموده و تصاویر برخی از تابلوسازی های چلنیوم انجام شده را مشاهده نمائید.

قیمت تابلوسازی چلنیوم

قیمت ساخت تابلو کامپوزیت و تابلو چلنیوم بر اساس موارد مختلفی چون ابعاد، تعداد حروف، نحوۀ نور پردازی، کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ تابلو و کیفیت رول چلنیوم و ... مشخص می شود. بنابراین نمی توان به سهولت هزینه ای را از قبل مشخص نمود و نیاز به مشاهدۀ طرح تابلو و سبک طراحی و اجرای تابلو چلنیوم می باشد.

از رول چلنیوم برای لبه کاری حروف برجستۀ تابلوسازی چلنیوم به کار رفته می شود و سطح تابلو را ورق های پلکسی گلاس یا آکریلیک گلاس تشکیل می دهد. برای لایۀ داخلی این نوع تابلو از لایۀ  پلاستیکی pvc و برای ایجاد نورپردازی در داخل حروف چلنیوم از ویژگی های SMD استفاده می نمایند. طراحی و نصب تابلوی چلنیوم همانند دیگر سبک های تابلوسازی دارای تفاوت های جزئی و کلی می باشد و افراد فنی که در این حوزه فعالیت دارند، می توانند به صورت تخصصی و در مدت زمان کوتاهی این فرآیند را انجام دهند.

عوامل متعددی در انتخاب تابلوی تبلیغاتی تأثیرگذار می باشد که می توان بودجۀ در نظر گرفته شده، نوع کسب و کار و نوع کاربرد از تابلوی سفارش داده اشاره نمود.

برای کسب راهنمایی های بیشتر در خصوص انتخاب بهترین سبک طراحی تابلوی تبلیغاتی می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید و از بهترین گزینه های پیشنهادی با قیمت ارزان، متوسط و گران بهره مند شوید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()