قیمت نایلون حبابدار مبتنی بر سایز حباب، میزان کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک، متراژ رول بسته بندی و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن مشخص می شود. از پلاستیک حبابدار برای بسته بندی اقلام مختلف در صنعت و یا مصارف خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه بیش از گذشته از ویژگی های نایلون حبابدار بسته بندی استفاده می شود چون از نظر کاربردی دارای ارزش بالایی می باشد و این مسئله موجب استقبال خیلی از افراد و مشاغل برای استفاده از این نوع پلاستیک شده است. برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار می توانید با مجموعه های تولیدکننده و عرضه کنندۀ پلاستیک های بسته بندی تماس بگیرید و یا مراجعۀ حضوری داشته باشید.

بیش از سی سال از فعالیت مستمر شرکت باران پلاست برای تولید و عرضۀ نایلوهای بسته بندی می گذرد و توانسته متناسب با نیاز بازار، انواع پلاستیک با دوام و پرکاربرد در صنعت را برای حفظ و نگهداری اصولی از اقلام مختلف فراهم سازد.

عوامل اصلی تعیین قیمت پلاستیک حبابدار

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، ابعاد و کیفیت متریال تشکیل دهندۀ نایلون نقش بسزایی بر روی قیمت نایلون حبابدار و سایر پلاستیک های بسته بندی دارد. پیش از خرید نایلون، توصیه می کنیم که اطلاعات جامعی نسبت به مشخصات فنی تولید پلاستیک از فروشنده بخواهید که در نتیجۀ آن بتوانید مقاوم ترین نوع پلاستیک را برای امور بسته بندی اقلام سفارش دهید.

با توجه به کاربرد گستردۀ نایلون برای حفظ و نگهداری کالاهای مختلف، توجه به میزان کیفیت نایلون و نوع آن ضرورت دارد. نایلون حبابدار به دلیل داشتن حباب های هوا در لایه های میانی آن، برای بسته بندی اقلام حساس به کار برده می شود چون از ماهیت ضربه گیر بودن آنها برای جلوگیری از صدمات احتمالی استفاده می شود. به دلیل ارزش بالایی که این نوع نایلون ها در امور بسته بندی اقلام دارند، قیمت نایلون حبابدار نسبت به کاربرد آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. هزینه های صدمات مالی که حین حمل و نقل اقلام ممکن است اتفاق بیفتد، به حداقل می رسد.

برای دریافت لیست قیمت نایلون حبابدار در ابعاد مختلف می توانید با شرکت باران پلاست تماس بگیرید. این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیش روی خود و تأمین سرمایۀ اولیه، توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در از ابتدای در حوزۀ تولید و پخش نایلون های صنعتی و خانگی آغاز کند و تا به امروز نیز بر تعداد محصولات مجموعه بیفزاید و به طبع آن با بهبود کیفیت، قیمت نایلون های بسته بندی را به حداقل برساند.

قیمت رول نایلون حبابدار به متراژ رول، سایز حباب و چند لایه بودن نایلون بستگی دارد. صنایع مختلف و افرادی که قصد اسباب کشی منزل را دارند، می توانند بر حسب نیاز ، با قیمت ارزان نایلون حبابدار را خریداری نموده و از مزایای آن برای امور بسته بندی اقلام و نگهداری آنها، حین جابجایی استفاده نمایند.

تنوع قیمت خرید نایلون حبابدار  بسیار است و این مسئله ارتباط مستقیم به کیفیت و ابعاد بسته بندی نایلون دارد. بر اساس میزان اهمیت و حساسیت کالاهای مختلف می توانید با قیمت ارزان و یا گران، پلاستیک های حبابدار را خریداری کنید.

این نوع پلاستیک از مواد پلیمری تولید می شود و هرچه سطح کیفیت مواد اولیه بهتر باشد، انعطاف پذیری بیشتری خواهد داشت و مقاومت بالایی در برابر پارگی خواهند داشت. علاوه بر آنکه پلاستیک های حبابدار به دلیل برخورداری از لایۀ حباب هوا ماهیت ضربه گیری دارد و به واسطۀ آن می توان از ویژگی های نایلون حبابدار استفاده می شود تا میزان صدمات به کالاها کاهش پیدا کند.

شرکت باران پلاست از آغاز فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، در عرصۀ تولید و عرضۀ نایلون های حبابدار بسته بندی و سایر پلاستیک های صنعتی فعالیت می کند. برای اطلاع از قیمت انواع نایلون حبابدار باید با واحد فروش تماس بگیرید.

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()