دستگاه خشک کن از جمله دستگاه های صنعتی است که از مزایای آن برای خشک کردن میوه، سبزیجات، انواع گوشت و غیره استفاده می شود. این دستگاه با طراحی فوق العاده ای که دارد، توانسته طی یک پروسۀ مشخص، شرایط مناسبی را برای خشک کردن محصولات مواد غذایی میسر سازد. از گذشته تا به امروز عموم مردم به این مسئله آگاه هستند که خشک کردن مواد غذایی می تواند ماندگاری آنها را افزایش دهد. به همین دلیل برخی از افراد توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی جدید، انواع دستگاه خشک کن را طراحی نموده و در اختیار مصرف کنندگان صنعتی و خانگی قرار دهند.

شرکت آراد ماشین یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در عرصۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های خشک کن، دستگاه شیرینگ پک، دستگاه استرچ و غیره در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

تولید و عرضۀ دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

هدف از خشک کردن مواد غذایی، نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در برابر فعالیت های بیولوژیکی چون آنزیمی و میکروبی است. در این حال سرعت فعل و انفعالات شیمیایی مضر کاهش پیدا می کند و همچنین باعث کاهش وزن و حجم مواد غذایی شده و امکان بسته بندی و حمل و نقل آنها راحت تر صورت می گیرد. بنابراین می توانند حفظ و نگهداری مواد غذایی را برای فصول مختلف امکان پذیر سازند.

تولید دستگاه خشک کن میوه و سبزی بر اساس ظرفیت در سه دسته بندی مختلف چون دستگاه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم بندی می شوند. دستگاه های خشک کن به صورت هوشمند و دیجیتالی طراحی و تولید می شوند که امکان نظارت و کار کردن با دستگاه را ساده تر می کند. دستگاه خشک کن خانگی آراد ماشین با نام مینور شناخته شده و با کیفیت بالا ساخته می شوند. از مزایای دستگاه خشک کن خانگی می توان به کاهش مصرف سوخت، ایجاد یکنواختی دما، ابعاد کوچک با ظرفیت بالا، عایق حرارتی xps و سیستم رطوبت سنج اشاره نمود.

از مشخصات فنی دستگاه خشک کن خانگی مینور آراد ماشین می توان به بدنۀ ساندویچ پنل، 15 عدد سینی با ابعاد 30در 50 با فواصل 4 سانتی متر از یکدیگرند، قابلیت تنظیم دما تا صد درجه سانتی گراد، میزان برق مصرفی هزار وات، وزن 40 کیلوگرم، سیستم گرمایشی با برق و سیستم تخلیه رطوبت به صورت اتوماتیک و دیجیتالی و غیره اشاره نمود.

فروش دستگاه خشک کن نیمه صنعتی نیز متقاضیان خاص خود را دارد چون میزان ظرفیت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه خشک کن خانگی بیشتر می باشد. افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار پر درآمد در خصوص تولید چیپس میوه و یا خشک کردن سبزیجات و یا مواد غذایی دارند، می توانند با خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی با قیمت ارزان کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

برای سفارش انواع دستگاه خشک کن میوه و  خرید دستگاه بسته بندی با قیمت مناسب و همراه گارانتی می توانید با واحد فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ دستگاه های صنعتی در تهران راه اندازی شده است.

قیمت دستگاه خشک کن

قیمت دستگاه خشک کن به عوامل متعددی چون نوع دستگاه، میزان ظرفیت ورودی ، فناوری سیستم گرمایشی، میزان مصرف سوخت و ... بستگی دارد. بنابراین امکان خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی با ظرفیت کم و یا زیاد با قیمت ارزان و یا گران برای شما مهیا می باشد. بنابراین کارفرمایان برای تأمین دستگاه خشک کن برای کسب و کار خود، می توانند با بهترین قیمت از طریق تولیدکنندۀ اصلی دستگاه مورد نیاز خود را تأمین کنید.

شرکت آراد ماشین با أخذ تجربه طی سالیان فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، توانسته شرایط مناسبی را برای تولید و فروش اینترنتی انواع دستگاه خشک کن را برای مشتریان فراهم سازد.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()