جوهر سابلیمیشن به منظور کاربرد در دستگاه های چاپ سابلیمیشن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی متناسب با هر دستگاه چاپ نیاز به استفاده از مرکب مخصوص است که کیفیت بالایی متناسب با نوع دستگاه چاپ داشته باشد. عدم توجه به این موضوع و استفاده از جوهر بی کیفیت می تواند موجب خراب شدن دستگاه می شود. چند سال اخیر صنعت چاپ رونق یافته و دستگاه های چاپ پیشرفته ای برای چاپ بر روی پارچه، کاغذ و غیره تولید و در اختیار صنعت گران قرار گرفته است. با اختراع دستگاه های چاپ سابلیمیشن، بیش از پیش نیاز به خرید   جوهر سابلیمیشن احساس می شود، تا به واسطۀ آن بتوانند با کیفیت بالا تصاویر مختلفی را در رنگبندی های مختلف بر روی متریال مختلف چاپ کنند.

شرکت فرارنگ تبلیغ با سرمایه گذاری هوشمندانه توانسته در سال 1380 فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ چاپ و تبلیغات آغاز کند. در این بین توانسته اند اولین دستگاه های چاپ بنر و فلکسی را از شرکت های معتبر در جهان وارد ایران کنند. انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن نیز در لیست محصولات این مجموعۀ با سابقه قرار دارد.

فروش جوهر سابلیمیشن و ویژگی های آن

فروش جوهر سابلیمیشن در رنگبندی های مختلف و همچنین مشخصات تولید متفاوت عرضه می شوند. از این رو صنعت گران که در حوزۀ چاپ پارچه، کاغذ و فلکسی فعالیت می کنند، می توانند بر حسب نیاز مناسب ترین نوع جوهر چاپ سابلیمیشن را با قیمت مناسب خریداری کنند.

امروزه رونق خرید و فروش جوهر سابلیمیشن گرید A برای امور چاپ مورد توجه قرار گرفته می شود. چرا که این نوع مرکب از کیفیت بالا برخوردار است و امکان چاپ با کیفیت را برای دستگاه ممکن می سازد. جوهر سالونت، جوهر پیگمنت، جوهر UV، جوهر ری اکتیو برای چاپ پارچه و ... برخی از انواع جوهر سابلیمیشن هستند که متناسب با دستگاه های چاپ کاغذ سابلیمیشن و یا دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بیشترین کاربرد چاپ سابلیمیشن برای امور تبلیغاتی است که بر روی چوب، کاغذ مخصوص، پارچه و بنر قابل اجرا می باشد. پروسۀ عملکرد مرکب سابلیمیشن در دستگاه چاپ سابلیمیشن بر روی چوب بدین شکل است که از ماهیت تصعید جوهر مایع به گاز بهره می گیرد و امکان چاپ تصویر را بر روی تجهیزات چوبی میسر می سازد. با توجه به اینکه تعدد اکسسوری های چوبی در سطح بازار بسیار است، کسب و کارهای زیادی فعالیت خود را با تهیۀ دستگاه چاپ سابلیمیشن و جوهر مخصوص سابلیمیشن، در این حوزه آغاز نموده اند.

شرکت فرارنگ تبلیغ طی سالیانی که فعالیت خود را آغاز نموده، توانسته رونق کسب و کار خود را در حوزۀ فروش دستگاه ها و تجهیزات چاپ ایجاد کند. لذا در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، می توانید فروش انواع دستگاه چاپ، دستگاه لیزر، کلندر و پرس، انواع جوهر و مرکب چاپ، رول و مدیای چاپ، قطعات یدکی و همچنین دستگاه های کارکرده را مشاهده نمائید.

فروش انواع جوهر چاپ سابلیمیشن و قیمت آن

جوهر سابلیمیشن چاپ پارچه، جوهر سابلیمیشن چاپ کاغذ، جوهر چاپ بنر و فلکس سابلیمیشن برخی از انواع مرکب موجود در بازار هستند که از ویژگی های آنها برای چاپ بر روی متریال مختلف با کیفیت بالا استفاده می شود.

خرید و فروش جوهر چاپ سابلیمیشن و فروش کاغذ سابلیمیشن بر مبنای مشخصات فنی دستگاه چاپ انجام می گیرد. برای نمونه جوهر چاپ سابلیمیشن فارنهایت متناسب با دستگاه های چاپ سابلیمیشن با هدهای اپسون (DX7، DX5، Eps3200Eps4720 و 5113 تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

پیش از خرید انواع مرکب سابلیمیشن، می توانید با شرکت فرارنگ تبلیغ تماس گرفته و پس از استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان این مجموعه، با قیمت مناسب از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی خریداری نمائید.

 

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()