دستگاه چاپ پارچه حاصل تکنولوژی روز دنیا است، که امکان چاپ تصاویر را بر روی پارچه امکان پذیر می سازد. با بهره گیری از فناوری نسخه های جدید دستگاه های چاپ دیجیتالی، چند سال اخیر توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت چاپ ایجاد کنند. در همین راستا خیلی از مجموعه های تبلیغاتی کوچک و بزرگ و همچنین شرکت های صنعتی که در حوزۀ نساجی فعالیت می کنند، توانسته اند با خرید دستگاه چاپ پارچه، تحولی شگرف در تولید محصولات ایجاد کنند. از این رو شاهد فروش البسه هایی با طرح های مدرن و کلاسیک و رنگبندی های مختلف در سطح جهان باشیم. در ایران نیز برخی از شرکت تلاش نموده اند که با خرید  دستگاه چاپ پارچه ، بتوانند یکی از پیشگامان و توسعه دهندگان تبلیغات بر روی الیاف پارچه باشند.

شرکت فرارنگ تبلیغ نیز با کسب تجربه در حوزۀ تأمین دستگاه های چاپ، توانسته توسعۀ کسب و کار خود را در عرصۀ وادارت و فروش دستگاه چاپ ایجاد کند. بدین وسیله تلاش نموده که متناسب با نیاز بازار و صنعت گران در حوزۀ تبلیغات و همچنین نساجی، انواع دستگاه چاپ پارچه پیشرفته را برای متقاضیان در تهران و شهرستان ها تأمین کند.

دلایل خرید و فروش دستگاه چاپ پارچه

با توجه به مطالبی که از ابتدای مقاله به آنها اشاره نمودیم، چند سال اخیر صنایع مختلف برای تولید محصولات مختلف در حوزۀ نساجی از مزایای دستگاه های پیشرفتۀ چاپ پارچه استفاده می کنند. تا کنون تی شرت هایی با تصاویر سه بعدی، اشکال هندسی، اشعار و  خطوط نستعلیق، تابلوهای پارچه ای، کلاه و تجهیزات تبلیغاتی از جنس پارچه و غیره را در سطح بازار مشاهده کرده اید. تمام این موارد با استفاده از فناوری و تکنولوژی پیشرفتۀ دستگاه های چاپ پارچه محقق شده اند.

کاربرد نسل جدید دستگاه های چاپ توانسته تحولی بزرگ در عرصۀ روش های تبلیغاتی و همچنین تولید پوشاک، پارچه و غیره ایجاد کند. دستگاه چاپ مستقیم پارچه و پرچم برند TAIMES-TX2200 Textile یکی از رایج ترین انواع دستگاه چاپ پارچه در تهران و شهرستان ها محسوب می شود. از مشخصات فنی این دستگاه چاپ پارچه می توان به داشتن ریل های دوبل صنعتی و بدون نویز، chine متحرک ساخت ایگوس آلمان، تنظیم اتوماتیک یکنواخت فشار غلطک های پارچه، کپ اتوماتیک هد، عدم نیاز به شستشوی دستی هد، غلطک های صنعتی عریض با فاصلۀ اندک، سیستم تغذیه جوهر با فشار منفی صنعتی، پلیت هد تمام فولادی با توانایی تنظیم مجزای هر هد، موتور و گیربکس قوی ژاپنی و غیره اشاره نمود. لذا از مزایای این دستگاه چاپ در صنایع نساجی، تبلیغات و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در صورت نیاز به خرید و تأمین دستگاه های چاپ پارچه با جدیدترین فناوری روز دنیا می توانید با گروه کارشناسان فروش شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید. این مجموعه از سال 1380 تا کنون در عرصۀ واردات و فروش نسخه های جدید دستگاه های چاپ چون انواع دستگاه چاپ پارچه با برندهای معتبر در تهران فعالیت می کند و توانسته فعالیت مجموعۀ خود را به صورت اینترنتی توسعه ببخشد.

خرید دستگاه چاپ پارچه با نازل ترین قیمت

با توجه به اینکه تنوع دستگاه های چاپ پارچه در سال های اخیر افزایش یافته است، برای خرید کاغذ سابلیمیشن و دستگاه چاپ پارچه ارزان پیشنهاد می کنیم که به شرکت های معتبر تأمین کنندۀ دستگاه های چاپ مراجعه نمائید. در واقع این گونه کمپانی ها به صورت تخصصی در زمینۀ واردات دستگاه چاپ فعالیت می کنند و بدون واسطۀ فروشندگان دیگر می توانید با قیمت ارزان تر از سطح بازار آنها را خریداری کنید.

بیش از 15 سال از فعالیت شرکت فرارنگ تبلیغ می گذرد و تا کنون توانسته با واردات انواع دستگاه چاپ پارچه و کاغذ با فناوری جدید و برندهای معتبر ژاپنی و غیره در سرتاسر کشور فعالیت مجموعۀ خود را توسعه ببخشند.

 

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()