کاغذ سابلیمیشن از یک سری ویژگی های ساختاری برخوردار است که مخصوص دستگاه های چاپ سابلیمیشن تولید شده اند. چند سال اخیر صنعت چاپ بر روی اشیاء مختلف با متریال متفاوت در سطح جهان رونق یافته است. در ایران نیز این تکنیک چاپ بر روی متریال مختلف استقبال فراوانی می شود و به واسطۀ آن انواع دستگاه چاپ بر روی کاغذ و پارچه مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش کاغذ سابلیمیشن برای دستگاه چاپ سابلیمیشن بسیار حائز اهمیت است. در واقع افرادی که در صنعت چاپ پیشرفته و دیجیتالی فعالیت می کنند، متناسب با میزان کارکرد دستگاه چاپ سابلیمیشن، باید تعویض کاغذ سابلیمیشن صورت می گیرد. امروز شاهد چاپ بر روی سطوح سنگ، شیشه، پارچه، سرامیک، چوب و غیره می باشیم. البته صنایع نساجی به میزان قابل توجهی از دستگاه چاپ سابلیمیشن برای تولید محصولات جدید استقبال می کنند.

شرکت فرارنگ تبلیغ یکی از اولین شرکت هایی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ واردات انواع دستگاه چاپ، انواع کاغذ سابلیمیشن، جوهرهای سابلیمیشن و دیگر تجهیزات مرتبط با صنعت چاپ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در سرتاسر کشور می باشد.

فروش کاغذ سابلیمیشن و مزایای آن

فروش کاغذ سابلیمیشن کره ای بیشترین متقاضی را دارد و به دلیل داشتن کیفیت بالا در ساختار این نوع کاغذ، کاربرد آن را می توان در اکثر دستگاه های چاپ سابلیمیشن مشاهده نمود. کاغذهای سابلیمیشن از نظر ساختار با کاغذ معمولی دارای تفاوت های قابل توجهی می باشد، که افراد فنی نسبت به این موضوع اشراف دارند. میزان چگالی کاغذ، سطح انتقال رنگ، میزان ضخامت کاغذ، میزان کیفیت جذب جوهر، میزان ارتجاعی الیاف کاغذ و ... برخی از ویژگی های کاغذ سابلیمیشن محسوب می شوند که متناسب با دستگاه های چاپ سابلیمیشن طراحی شده اند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با انواع کاغذ سابلیمیشن وجود دارد، میزان سطح پوشش کوتینگ این نوع کاغذها می باشد که مرتبط با سطح جذب جوهر توسط دستگاه های چاپ سابلیمیشن می باشد. در واقع انتخاب مناسب کاغذ برای دستگاه چاپ می تواند تأثیر مستقیم بر روی کیفیت چاپ تصاویر داشته باشد. از این رو متناسب با نوع دستگاه های چاپ سابلیمیشن برای کاغذ و پارچه، خرید کاغذ سابلیمیشن با چگالی مناسب صورت می گیرد. در واقع نوع کاغذ سابلیمیشنی که خریداری می شود، باید سازگاری لازم را با دستگاه های چاپ داشته باشد و با کیفیت بالا تصاویر را بر روی پارچه، کاغذ، سرامیک و سایر اجسام چاپ کند.

شرکت فرارنگ تبلیغ به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ واردات و فروش تجهیزات چاپ، فعالیت تیم مجرب خود را در تهران آغاز نموده است. این مجموعه به منظور رشد و توسعۀ فعالیت کاری خود، توانسته متناسب با نیاز بازار و صنعت گران در حوزۀ چاپ، امکان   خرید جوهر سابلیمیشن و انواع کاغذ سابلیمیشن و سایر تجهیزات مرتبط را با قیمت مناسب تأمین نماید.

فاکتورهای مهم تعیین قیمت کاغذ سابلیمیشن

سایز، میزان ضخامت، چگالی، کیفیت و برند کاغذ از مهمتری عوامل تعیین کنندۀ قیمت کاغذ سابلیمیشن محسوب می شود. با توجه به اینکه فروش انواع کاغذ سابلیمیشن با برندهای خارجی صورت می گیرد، میزان نرخ ارز تأثیر مستقیم بر روی قیمت تجهیزات دستگاه های چاپ سابلیمیشن دارد. البته مراجعه به شرکت های معتبر به شما کمک می کند که راحت تر و با کیفیت بالا و قیمت ارزان بتوانید انواع کاغذ سابلیمیشن را خریداری نمائید. افرادی که به صورت حرفه ای در حوزۀ چاپ فعالیت دارند، در این خصوص دارای اطلاعات جامعی می باشند. در غیر اینصورت می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت فرارنگ تبلیغ، برای اطلاع از انتخاب مناسب ترین کاغذ سابلیمیشن متناسب با نوع دستگاه چاپ استفاده نمائید.

 

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()