در زمان سفارش تابلوها باید به نکات بسیاری توجه نمایید که برخی از نکات عبارتند از:

 در واقع تابلوها با توجه به مکان مورد نظر شما باید به درستی انتخاب شوند تا بتوانند تاثیر بسزایی را در بخش معرفی شغل شما و همینطور جذب مراجعین داشته باشد، انتخاب نوع تابلو بسیار مهم است. همانطور که می دانید تابلوها هر یک در جنس های مختلفی تهیه می شوند که برای انتخاب تابلو باید به آب و هوای منطقه مورد نظر ،توجه کنید مثلاً تابلوهایی را در مرکز تابلوسازی انتخاب نمایید که بتواند در منطقه آب و هوایی مکان مورد نظر شما دوام بالایی داشته باشند، همچنین برخی تابلوها مناسب برای بزرگراه‌ها بوده و برخی برای مکان های درون شهری مناسب هستند و اندازه های متفاوتی دارند و از متریال مختلفی هم ساخته شده اند که باید در نظر گرفته شود.

 پس از انتخاب نوع تابلو بر اساس آب و هوا و کارایی آن و سلیقه خود ، نوبت به تصمیم برای اجزای تابلو می‌رسد که شامل حروف ، اشکال و غیره می باشد برخی از تابلو ها دارای حروف ثابتی هستند مانند تابلو پلاستیک و تابلو استیل و برخی دارای متونی هستند که می‌توان آن را در صورت نیاز تغییر داد مانند تابلو ال ای دی روان، در واقع اگر شما محصولات بسیار زیادی دارید، می توانید از تابلو هایی استفاده کنید که در زمان نیاز بتوان متن آن را تغییر داد که اندازه متن مورد استفاده در تابلوها باید سایزی مناسب با دید در آن مکان باشد یعنی در مکان های درون شهری معمولاً سایز کلمات کوچکتر از بزرگراه‌ها انتخاب می گردد و باید اندازه مناسبی را داشته باشد پس نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک، همچنین انتخاب متن به کار رفته در تابلو ها حائز اهمیت است که معرف شغل شما بوده و معمولاً نوع شغل در تابلو ذکر می‌شود همچنین استفاده از شماره تلفن در تابلوها می‌تواند در مواردی بسیار کاربردی باشد.

 انتخاب رنگ در تابلوها بسیار مهم است. تابلو ها را می توان در انواع رنگ ها سفارشی سازی کرد ، از نظر روانشناسی رنگ ها ، برخی از رنگ ها مناسب با برخی از مشاغل است که باید به آن دقت نمایید و بهره‌گیری از این نکات می‌تواند موجب شود تا تابلوی هر چه بهتر و کاربردی تر را داشته باشیم. سایز تابلو باید مناسب با ورودی مکان مورد نظرتان باشد و همچنین از به کار بردن تابلو های بسیار کوچک خودداری نمایید، زیرا این تابلوها از فواصل دور از دید پنهان خواهد بود و مشاهده نمی‌شود.مجموعه تابلوسازی راما انواع تابلو های چلنیوم ، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو پلاستیک و تابلو کامپوزیت و غیره را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند.

 اهمیت تابلو سازی امروزه بر همگان آشکار بوده و افراد با توجه به کاربرد بسیار خوب تابلوها ، از انواع آن بهره می‌برند و تابلو ها می‌توانند تا حد بالایی در مراجعین شما تاثیر بگذارند و به همین دلیل تابلو تبلیغی است که می تواند در کنار همه تبلیغات شما به کار برده شود و حتی بهترین تاثیر را داشته باشد. مجموعه گروه تابلوسازان راما از مراکز معتبر تابلوسازی است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تابلوساز مجرب خود می‌تواند انواع تابلو های با کیفیت و جذاب را برای شما بسازد و می‌توانید تابلوهای دلخواه خود را به این مرکز معتبر و پیشرفته سفارش دهید و با هزینه بسیار مناسبی آن را تهیه نمایید.

برای سفارش تابلو های خوب و با کیفیت و به روز می توانید با مراجعه به سایت گروه تابلوسازی راما تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تابلو ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()