دستگاه بسته بندی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله موجب شده تا صنایع مختلف بتوانند با کیفیت بالا محصولات مواد غذایی را بسته بندی نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. هم اکنون شرکت های تولیدی در صنایع مختلف از انواع  دستگاه بسته بندی برای بسته بندی محصولات متنوع بهره می گیرند. در ادامۀ مقاله قصد معرفی انواع دستگاه بسته بندی را خواهیم داشت. مهمترین نکته در حوزۀ موفقیت در کسب و کار و فروش محصولات، توجه به بخش بسته بندی اقلام می باشد.

شرکت آراد ماشین یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ ساخت دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی در تهران است. در لیست محصولات این مجموعه، می توانید فروش انواع دستگاه بسته بندی را مشاهده نمائید.

فروش دستگاه بسته بندی تک نفره

دستگاه بسته بندی تک نفره یکی از رایج ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی محسوب می شود. با استفاده از این دستگاه می توان به میزان مصرف یک وعده، مواد غذایی را بسته بندی نمود و برای افرادی که مصرف پایین دارند، می تواند مقرون به صرفه باشد و از این نوع بسته بندی مواد غذایی استقبال می کنند. در واقع بیشترین متقاضی برای عرضۀ محصولات تک نفره به دلیل نیاز جامعه و سبک زندگی مدرن است که بیش از پیش چشمگیر است. عسل، مربا، نمک، فلفل، سس، ادویه، سبزیجات خشک، ترشیجات، سبزیجات و ... برخی از موارد کاربرد از دستگاه های بسته بندی تک نفره محسوب می شوند.

فروش دستگاه بسته بندی ساشه و کاربرد آن

دستگاه بسته بندی ساشه نیز زیرمجموعۀ دستگاه های بسته بندی تک نفره محسوب می شود. این نوع دستگاه در سه دسته بندی ساشه مایع، ساشه گرانول و ساشه پودری مورد استفاده قرار گرفته می شود. سبک دوخت این دستگاه نیز به صورت سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت و همچنین مدادی می باشد. از این رو صنعت گران متناسب با نیاز می توانند از مزایای دستگاه بسته بندی ساشه استفاده بهره مند شوند.

شرکت آراد ماشین مفتخر است که با داشتن توانایی و مهارت لازم در خصوص طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، توانسته در عرصۀ تولید و بسته بندی صنایع غذایی و لبنی نیز فعالیت گسترده ای داشته باشد و امکان خرید انواع دستگاه بسته بندی ارزان به همراه گارانتی را برای صنعت گران ایجاد کند.

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل نیز یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی صنعتی محسوب می شود. فرآیند بسته بندی این دستگاه با استفاده از حرارت می باشد و در دو دسته بندی اصلی دستگاه بسته بندی سیل حرارتی و القایی ساخته شده اند. سیستم عملکرد این دستگاه با تولید گرما است که امکان چسباندن سلفون و یا فویل آلومینیومی را بر روی ظروف بدون درب امکان پذیر می سازد.

تولید و فروش دستگاه بسته بندی سیل حرارتی در چهار دسته بندی دستی، نیمه اتومات، اتومات و فول اتومات صورت می گیرد ولی فروش دستگاه بسته بندی سیل القایی در سه دسته بندی دستی، نیمه اتومات و اتومات انجام می گیرد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک نیز یکی دیگر از سبک های طراحی دستگاه بسته بندی است که در صنایع مختلف برای بسته بندی برخی از محصولات چون انواع نوشیدنی، کنسرو، تجهیزات دارویی، پزشکی و غیره از مزایای دستگاه بسته بندی شیرینگ پک استفاده می کنند. برای خرید دستگاه خشک کن به سایت مراجعه کنید. 

قیمت دستگاه بسته بندی شیرینگ به سیستم عملکرد دستگاه، حجم ورودی و خروجی دستگاه، مشخصات فنی دستگاه، کیفیت بدنۀ دستگاه و غیره بستگی دارد.

لذا برای خرید دستگاه بسته بندی با قیمت ارزان و سیستم دیجیتالی و کاملاً هوشمند، می توانید با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی همچون دستگاه های بسته بندی در سراسر کشور فعالیت می کند.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()