دستگاه شیرینگ از دیگر دستگاه های پرکاربرد در حوزۀ بسته بندی صنعتی محسوب می شود. بسته بندی شیرینگ علاوه بر آنکه به زیبایی ظاهری محصولات می افزاید، بلکه موجب حمل و نقل آسان تعداد زیادی از کالاها می شود. بیش از گذشته نسبت به نوع بسته بندی اقلام و کالاها در صنایع مختلف توجه می شود چون همانطور که می دانید نوع بسته بندی نقش بسزایی بر روی طول عمر محصولات و همچنین دیدگاه مصرف کنندگان خواهد داشت. در رابطه با تولید و فروش دستگاه های شیرینگ نیز این چنین است. برای استفاده از دستگاه شیرینگ  نیاز به نایلون مخصوص شیرینگ است که تحمل دمای بالا را دارد و تحت گرمای زیاد، تغییر شکل پیدا می کند و باعث وکیوم کردن کالاها می شود. در ادامۀ متن بیشتر به سیستم عملکرد دستگاه های شیرینگ پک می پردازیم.

شرکت آراد ماشین با برخورداری از تجربۀ فراوان در حوزۀ طراحی، تولید و فروش انواع دستگاه بسته بندی چون دستگاه شیرینگ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

عرضۀ انواع دستگاه شیرینگ پک

تولید دستگاه شیرینگ بر اساس حجم کار و فضایی که قرار است اشغال کند، در دسته بندی های مختلف صورت گرفته است. از این رو صنایع مختلف متناسب با بودجۀ تخصیص داده و همچنین فضای کار، می توانند با قیمت مناسب، بهترین دستگاه شیرینگ را سفارش دهند.

دستگاه شیرینگ پک کابینی نوعی طراحی شده است که امکان بسته بندی جعبه های کوچک با وزن سبک را انجام می دهد. کاربرد با استفاده از این دستگاه می توان بسته بندی اقلامی چون شیرینی، چای، تخم مرغ، وسایل بازی، تخم مرغ، غذاهای بیرون بر و غیره را انجام داد. کاربرد دستگاه های بسته بندی شیرینگ، تنها با استفاده از فیلم شیرینگ امکان پذیر می باشد چون باید تحمل زیادی نسبت به حرارت داشته باشد و دارای ماهیت جمع شوندگی و وکیوم مانند دارد.

به طور عمده دستگاه شیرینگ کابینی در دو سبک رومیزی و ایستاده طراحی و تولید شده است. بنابراین کارفرمایان و افرادی که کسب و کار کوچک دارند، می توانند بر حسب نیاز، مناسب ترین مدل دستگاه بسته بندی شیرینگ را بر اساس فضای کار خریداری کنند.

از جمله مشخصات فنی دستگاه شیرینگ کابینی رومیزی و ایستاده می توان به نوع سیستم پنوماتیک، دوخت فیلم pof و pvc، سیستم برق تک فاز و سه فاز، عملکرد حرارتی و گرمایی و در انتها مجهز به تجهیزاتی چون تایمر برای تنظیم درجه حرارت و مدت زمان انجام شیرینگ اشاره نمود. با این تفاوت که دستگاه شیرینگ ایستاده به شکل پایه دار با چرخ ساخته می شوند تا جابجایی دستگاه راحت تر صورت گیرد.

در صورت تمایل به سفارش خرید اینترنتی انواع دستگاه شیرینگ و خرید دستگاه بسته بندی، می توانید با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

فروش دستگاه شیرینگ تونلی

فروش دستگاه شیرینگ پک تونلی برای امور بسته بندی اقلام سنگین و همچنین حجم کاری زیاد مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد این دستگاه شیرینگ را می توان برای بسته بندی انواع نوشیدنی، تجهیزات خودرو، مصالح ساختمانی، کارتن هایی با ابعاد بزرگ و غیره مشاهده نمود. نوع فیلم شیرینگ بسته بندی که برای این دستگاه شیرینگ مورد استفاده قرار گرفته می شود، از متریال پلی اتیلن با مقاومت بالا تولید شده است که امکان بسته بندی وکیوم و پرس شده را برای اقلام بوجود می آورد.

از مشخصات فنی دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توان به نوع سیستم الکترومکانیک/ پنوماتیک، توانایی دوخت فیلم پلی اتیلن، میزان برق مصرفی تک فاز و سه فاز، عملکرد حرارتی و نمایش تایمر برای تنظیم درجه بندی حرارت و زمان اجرای شیرینگ اشاره نمود.

شرکت آراد ماشین دارای تجربه کاری و تخصص لازم در حوزۀ طراحی و تولید دستگاه های بسته بندی چون انواع دستگاه شیرینگ همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()