قالب سازی بلور همانند سایر قالب های صنعتی نیاز به تخصص و همچنین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته دارد. امروزه نسبت به گذشته، صنعت قالب سازی بلورجات و شیشه دچار تغییر و تحول شده است و موجب ساخت شیشه و بلور به صورت مکانیزه شده است. از این رو برای تنوع بخشیدن به محصولات تولید شده، اقدام به طراحی و قالب سازی بلور در اشکال مختلف نموده اند. البته امکان طراحی و قالب سازی بلور و شیشه با استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن و ماشینکاری های cnc صورت می گیرد. در این مقاله قصد اشارۀ مختصر به موضوعات مرتبط با صنعت ساخت قالب بلو و کریستال خواهیم داشت.

شرکت صنعتی پارس بلور چندین سال است که فعالیت حرفه ای تیم کاری مجرب خود را در حوزۀ طراحی و قالب سازی شیشه و بلور آغاز کرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته، قادر به ارائه چنین خدمات ساخت و ساز قالب های شیشه و بلورجات می باشد.

قالب سازی انواع بلور و شیشه

تاریخچۀ صنعت شیشه سازی در ایران به بیشت از دو هزار سال قبل از میلاد باز می گردد. در ابتدا یک ظرف شیشه ای زرد رنگ که دارای خطوط شکسته موج دار بود، در یکی از قبرستان های شهرستان لرستان کشف شد. با توجه به قدمت بالایی که ظروف شیشه ای و بلورجات در ایران دارد، با گذشت زمان برای تنوع بخشیدن در طرح های این ظروف، تلاش کردند که از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته برای قالب سازی بلور استفاده نمایند. در نتیجۀ آن، انواع شیشه و بلور طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند. از گذشته تا به امروز صنعت ساخت بلور در ایران گسترش یافته است و به عنوان یکی از کشورهای مطرح جهانی، در حوزۀ ساخت بلور و کریستال می باشد.

انواع فنجان، لیوان، بشقاب، پارچ، گلدان، ظروف آشپزخانه، قوری و ... برخی از ظروفی هستند که با جنس شیشه ساخته شده اند و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لازم به ذکر است که با گذشت زمان، صنعت شیشه سازی دچار تغییر و تحول شده است و توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته و افراد فنی مجرب، اجرای موفقیت آمیز انواع قالب سازی بلور، شیشه و کریستال را در طرح های مدرن انجام دهند.

جهت آشنایی بیشتر در خصوص نحوۀ قالب سازی بلور و سفارش ساخت قالب های پرس فشاری می توانید با مشاوران شرکت صنعتی پارس بلور تماس بگیرید.

قدمت شیشه سازی و شیشه گری در ایران بسیار طولانی است و این مسئله میزان مهارت و تخصص برخی از استادان را در این حوزه نشان می دهد. هرچه از عمر صنعت شیشه سازی در ایران گذشت، برخی از شرکت ها با راه اندازی فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود در حوزۀ قالب سازی بلور، تلاش کردند که بر تنوع محصولات شیشه ای و کریستال مورد استفاده در صنایع مختلف بیفزایند.

همانطور که تا کنون مشاهده کرده اید، کاربرد شیشه، تنها برای ساخت ظروف آشپزخانه نمی باشد. صنعت ساخت بطری های دارویی، شیشه های صنایع مواد غذایی، وسایل نقلیه و غیره نیز از مزایای شیشه استفاده می شود. از این رو برخی از شرکت هایی که در حوزۀ ساخت شیشه های صنعتی فعالیت می کنند، نیاز به ماشین آلات مخصوص و قالب سازی اختصاصی شیشه می باشند. سال های اخیر صنعت ساخت شیشه و کریستال رو به پیشرفت است و توانسته اند با بهره گیری از فناوری های نوین، اجرای قالب سازی بلور در کوتاه ترین زمان را با کیفیت عالی و قیمت ارزان انجام دهند.

شرکت صنعتی پارس بلور از سال 1380 توانسته فعالیت حرفه ای مجموعه را در حوزۀ قالب سازی بلور و کریستال به روش های مدرن و حداقل هزینه در تهران انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()