قالب سازی کریستال شامل یک سری فرآیند است که به صورت اختصاصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می گیرد. با توجه به قدمت بالایی که ظروف شیشه ای در ایران دارد، امروزه شرکت های صنعتی که در حوزۀ تولید شیشه و کریستال فعالیت می کنند، در تلاش هستند که با بهره گیری از فناوری های مدرن، بتوانند تحولی در طراحی و تولید محصولات شیشه ای خود ایجاد کنند. از این رو برخی از شرکت های صنعتی به صورت حرفه ای در زمینۀ قالب سازی کریستال ، شیشه و بلور فعالیت می کنند. بدین ترتیب کارخانجات تولیدی شیشه، می توانند سفارش جدیدترین قالب سازی کریستال را از شرکت های معتبر در این حوزه داشته باشند.

شرکت صنعتی پارس بلور نیز با راه اندازی مجموعۀ خود در سال 1380، توانسته سطح خدمات قالب سازی صنعتی که در حوزۀ شیشه و بلور آغاز نموده، گسترش دهد و امکان قالب سازی کریستال در کوتاه ترین زمان و قیمت ارزان را با بهره گیری از فناوری پیشرفته و پرسنل مجرب و توانمند انجام دهد.

سفارش انواع قالب سازی کریستال

امروزه سازندگان قالب های صنعتی در تلاش هستند که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و همچنین نرم افزارهای مخصوص قالب سازی، بتوانند سبک های جدید طراحی محصولات شیشه و بلور را به واسطۀ قالب سازی کریستال پیشرفته انجام دهند. به طور کلی برای اجرای ساخت قالب، نیاز به طراحی و نقشه فنی قطع است که توسط سفارش دهنده، تنظیم می شود و پس از تأیید نهایی، پیاده سازی شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود.

همانطور که گفته شد، برخی از شرکت ها با در اختیار داشتن امکانات به عنوان طراح و سازندۀ انواع قالب صنعتی فعالیت می کنند و قادر به پاسخگوی نیاز مشتریان در صنایع مختلف می باشند. طراحی و قالب سازی کریستال به صورت تخصصی با بهره گیری از ماشین های فرز cnc، پرینترهای سه بعدی، دستگاه های اپتیک و مواردی از این قبیل صورت می گیرد. از این رو افرادی که متقاضی درخواست قالب سازی اختصاصی در صنایع شیشه و بلور هستند، می توانند از امکانات و سرویس های این مجموعه استفاده نمایند.

ساخت قالب های کریستال، شیشه و بلور از مهم ترین خدمات شرکت صنعتی پارس بلور است که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و همچنین نیروی توانمند و متخصص، در کوتاه ترین زمان و نازل ترین قیمت پیاده سازی شده و در اختیار مشتریان در صنایع مختلف قرار می گیرد.

هزینۀ قالب سازی کریستال

قیمت قالب سازی کریستال ارتباط مستقیم با طرح و نوع متریال به کار رفته در ساخت قالب دارد. بنابراین کارخانجاتی که در حوزۀ تولید و عرضۀ شیشه و کریستال فعالیت دارند، می توانند بر حسب نیاز و بودجۀ در نظر گرفته شده، درخواست سبک های جدید قالب سازی کریستال را از شرکت های تخصصی قالب سازی صنعتی داشته باشند. در واقع این مجموعه ها به دلیل نوع فعالیتی که در عرصۀ ساخت قالب شیشه و بلور دارند، می توانند با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن، طرح های جدید در حوزۀ قالب سازی شیشه و کریستال را متناسب با درخواست مشتریان انجام دهند.

سال های اخیر شاهد تحول بزرگ در صنعت تولید کریستال و بلورجات در طرح های متنوع هستیم که حاصل تکنولوژی جدید قالب سازی کریستال و شیشه است که توسط شرکت های معتبر طراحی و پیاده سازی می شوند.

پیش از درخواست سفارش ساخت قالب کریستال و شیشه مانند ساخت قالب پرس بادی بلور ، مشورت کردن با افراد متخصص در این حوزه، می تواند به شما کمک کند که بتوانید بهترین طرح و روش را برای ساخت محصولات انتخاب نمائید.

شرکت صنعتی پارس بلور نیز در این راستا، توانسته شرایط مناسبی را برای پاسخگویی به سفارشات قالب سازی کریستال به صورت حضوری و غیری حضوری مشتریان فراهم سازد.

 شرکت صنعتی پارس بلور

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()