کاربرد پوکه های معدنی چیست؟

 در واقع پوکه های معدنی در طول سال‌ ها در ساخت و ساز های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گرفتند این سنگدانه‌ ها وزن بسیار کمی دارند و در بخش‌ های صنعتی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

 یکی از کاربردهای ویژه  پوکه معدنی ، پرکنندگی فضا های خالی و عایق کاری صوتی و یا حرارتی می باشد که در واقع برای کاهش حجم سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل در ساختمان سازی انواع پوکه ها را مشاهده می نماییم.

امروزه نیز پوکه های معدنی در بخش ساختمان سازی برای شیب بندی بام یا کف ساختمان به کار برده می شود همچنین برای موتورخانه ها و مکان هایی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند، از پوکه های معدنی به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شود همچنین پوکه های معدنی عایق خوب حرارتی هستند بنابر این در مکان‌هایی که به پوشش حرارتی نیاز است مانند سردخانه ها از دانه های پوکه معدنی به کار گرفته می‌شود. در بخش کشاورزی نیز کاربرد ویژه‌ای از پوکه های معدنی را داریم که به خصوص در مناطقی که آب کمی وجود دارد، از پوکه ها به جهت جذب آب استفاده می شود همچنین در ساخت و سازهای دیگری از قبیل سدسازی، پل سازی و سایر ساخت و ساز ها می توانیم استفاده بسیار بالایی را از این پوکه ها مشاهده کنیم.

یکی از ویژگی های بسیار مهم پوکه معدنی قیمت بسیار مناسب آن است که موجب شده که افراد زیادی از این پوکه ها بهره‌مند شوند. از پوکه معدنی به جهت مقاوم سازی و استحکام بالای بتن استفاده می گردد.

پوکه معدنی نوعی سنگ معدنی به شمار می رود که با سنگ های معمولی دارای تفاوت بسیار زیادی است و از تراکم کمی برخوردار می باشد.مرکز پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز معتبر فروش انواع پوکه معدنی در کشورمان است که می تواند با قیمت بسیار ارزان پوکه های معدنی را به شما عرضه کند.

زمانی که دمای زمین افزایش پیدا می‌کند و سنگ‌هایی که در زیر زمین قرار گرفته‌اند و در زیر پوسته زمین هستند، مذاب می‌شوند و زمانی که با فوران آتشفشان این مذاب به سطح زمین بیاید به صورت گدازه بر روی دامنه کوه قرار می‌گیرد. پوکه های معدنی رنگ سفید یا خاکستری مایل به زرد و سفید دارند که دارای دانه های مختلف میباشد که نامگذاری های متفاوتی دارند و برای خرید می‌توانید نوع مورد نظر را خریداری نمایید. سنگ ها با بارش باران روی آنها به سنگ‌های معدنی تبدیل می‌شوند که این سنگ ها وزن بسیار کمی دارند و پوکه معدنی یکی از انواع این سنگ‌ها است که در ساخت و سازها استفاده بسیار زیادی را از آن داریم. برای اطلاع از فروش پوکه معدنی نخودی از طریق لینک ها قدام نمایید. 

پوکه های معدنی در کنار مزیت های بسیار زیادی که دارند، قیمت بسیار ارزانی دارند بنابراین افراد می توانند آن را به راحتی خریداری کنند و در کارهایی از قبیل ،ساخت و ساز ها از آن بهره مند شوند. مرکز پوکه معدنی رضایی انواع پوکه های معدنی را به شما عرضه می کند و شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی این پوکه ها را تهیه کنید.یکی از مهمترین مزیت های پوکه معدنی سبک بودن آن است زیرا می‌توان به جای استفاده از شن و ماسه و سنگ های دیگر، از پوکه معدنی استفاده کرد و تا حد بسیار بالایی وزن سازه ها را پایین آورد که این مزیت بزرگی در ساخت و سازها به شمار می‌رود و افراد به همین دلیل از پوکه های معدنی استفاده می کنند. همچنین برای پوشاندن کف می توان از پوکه های معدنی استفاده کرد و یا به عنوان عایق حرارتی و یا صوتی آن را به کار برد .

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()