جهت تهیه انواع پوکه معدنی با مراجعه به وب سایت پوکه رضایی می توانید خرید خود را به آسانی انجام دهید و سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید همینطور در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا سفارش تلفنی می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. پوکه رضایی بهترین خدمات دهی را داشته و در زمان کوتاهی سفارش شما را ارسال می کند.

پوکه معدنی، سنگی با ارزش است که از آتشفشان به دست می آید. زمانی که به پوکه های معدنی نگاه کنید متوجه تفاوت های بسیار در آن می شوید که با سنگ های معمولی دارند و سطح آن همانند اسفنج به نظر می رسد اما باید بدانید که در کنار بافت کم تراکم پوکه معدنی ، مقاومت این سنگ بسیار بالا است به طوری که از پوکه های معدنی در ساخت و ساز های بزرگ استفاده زیادی می شود. این سنگ در کشور های زیادی از جمله کشور ما یافت می‌شود و به یکی از مصالح اصلی در ساخت و ساز ها تبدیل شده است و در ساختمان سازی ، کشاورزی و صنعت از آن استفاده می‌شود. قیمت پوکه معدنی در مراکز مختلف به صورت متفاوت در نظر گرفته می شود و اگر می خواهید باکمترین قیمت پوکه معدنی، بهترین نوع را تهیه کنید، می توانید به مرکز پوکه رضایی مراجعه نمایید و انواع پوکه های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پوکه های معدنی از گدازه های آتشفشان به دست می آیند که این سنگهای معدنی در مکان‌هایی که آتشفشانی هستند، پیدا می‌شود و از آن می‌توان برای عایق سازی در کف و سقف استفاده کرد.

 پوکه های معدنی نوعی از مصالحی هستند که در حین سبک بودن، استحکام بسیار بالایی دارند و می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع سنگ های ساختمانی باشند به همین دلیل امروزه پوکه های معدنی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در صنعت ساخت و ساز از آن استفاده می شود.

قیمت انواع پوکه های معدنی

 پوکه های معدنی در انواع مختلفی عرضه می گردد که برای خرید می توانید نوع مناسب را تهیه کنید اما باید بدانید که پوکه معدنی دارای انواع مختلفی است که از نظر قیمتی متغیر میباشد و همچنین عوامل دیگری در قیمت پوکه معدنی تاثیر می گذارد عواملی مانند بسته‌بندی و حمل و نقل و وزن و غیره که با توجه به میزانی که این نوع مصالح را می خواهید تهیه کنید، باید قیمت متفاوتی را بپردازید. برای تهیه پوکه معدنی با قیمت بسیار مناسب به سایت پوکه رضایی مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 بهترین نوع پوکه معدنی پوکه قروه است که این نوع دارای قیمت بالاتری هم می باشد، از انواع دیگر پوکه های معدنی میتوان به پوکه نخودی ، پوکه بادامی، پوکه گردویی، پوکه ماسه ای و غیره اشاره کرد که هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشد. خرید پوکه معدنی بادامی را از این مرکز با بهترین قیمت خریداری نمایید.

پوکه های معدنی امروزه به جای شن و ماسه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل استفاده افراد از پوکه معدنی به خاطر سختی بالا و وزن سبک آن است که می‌تواند در سازه ها، وزن کمتری را در بر داشته باشد و مقاوم تر باشد پس این سنگ بسیار ضروری در بخش های مختلف ساخت و سازی می باشد. پوکه معدنی یکی از مصالحی است که برای ساخت انواع سازه ها از جمله بلوک های سبک، موزاییک و ... به کار برده می شود و همچنین برای پر کردن مکان هایی مانند اطراف لوله کشی ها می توان از این مواد استفاده کرد. پوکه های معدنی به دلیل ارزان قیمت بودن بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته اند و به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای را در ساخت و سازها به خصوص ساختمان سازی به خود اختصاص داده است.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 801
نمایش همه
علاقه مندی ها ()