استرچ یکی دیگر از نایلون های پرکاربرد در صنایع مختلف و همچنین مصارف خانگی می باشد. با بهره گیری از این نوع نایلون می توان کالاهای مختلف را در ابعاد متفاوت بسته بندی نمود. امروزه بیش از گذشته به کاربرد پلاستیک اهمیت می دهند چون نقش بسزایی بر روی طول عمر کالاهای مختلف خواهد داشت. خرید و فروش  استرچ  در سطح جهان یک صنعت می باشد چون بیشترین کاربرد را برای امور بسته بندی اقلام مختلف دارد. به طور کلی تولیدکنندگان متناسب با نوع مصرف، انواع نایلون استرچ صنعتی و نایلون استرچ خانگی را در اندازه های مختلف تولید نموده اند.

ناب پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در این صنعت محسوب می شود. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید محصولات پلاستیکی فعالیت می کند. نایلون استرچ، نایلون شیرنگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و ... برخی از محصولات پلاستیکی این مجموعه محسوب می شوند.

عوامل مهم فروش پلاستیک استرچ

عوامل مهم تولید و فروش نایلون استرچ به دلیل داشتن شفافیت، چسبندگی بالا و استحکام بالایی آن در برابر پارگی می باشد. با استفاده از نایلون استرچ می توان از مزایای آن استفاده نمود. به این ترتیب می توانید با قیمت ارزان از مزایای این نوع پلاستیک بهره مند شوید. تولید نایلون استرچ در ابعاد مختلف صورت می گیرد. صنایع مختلف بر حسب نیاز می توانند از نایلون استرچ پالت بند برای سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی اقلام به همراه پالت و به صورت مکانیزه و یا دستی استفاده نمود.

خرید استرچ بسته بندی برای صنایع مختلف لازم است چون با بهره گیری از این نوع نایلون، کالاهای تولید شده را می توانند تا زمان تحویل به مشتریان و مصرف کنندگان ایمن نگه دارند. فروش استرچ به صورت رولی است و متناسب با نیاز، می توان این محصول را در اندازه های مختلف خریداری نمود. امروزه برای استفاده از پلاستیک استرچ پالت بند از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند که بتوانند به فرآیند بسته بندی کالاها سرعت ببخشند.

تولید نایلون استرچ در رنگبندی های مختلف مطابق با نیاز مشتریان امکان پذیر می باشد. البته امکان سفارش گیری اینترنتی نایلون های استرچ مطابق با نیاز مشتریان توسط شرکت های تولید کنندۀ معتبر وجود دارد. افرادی که نیاز به استفاده از نایلون های استرچ سفارشی دارند، می توانند از طریق تولیدکنندگان، نیاز خود را مرتفع سازند.

با نایلون استرچ می توان کالاهای مختلف را از شرایط مختلف ایمن نگه داشت و طول عمر اجناس را افزایش داد و هنگام حمل و نقل تمیز نگهداری می شوند. استرچ از سطح چسبندگی قوی برخوردار است و برای بسته بندی اقلام بهترین گزینه محسوب می شود. با توجه به این موضوع، مشاغل مختلف از مزایای این نوع پلاستیک بسته بندی بهره می گیرند.

برای سفارش اینترنتی نایلون های استرچ و خرید نایلون شیرینگ می توانید با ناب پلاستیک تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ پلاستیک های صنعتی و غیر صنعتی فعالیت می کند.

قیمت فیلم استرچ

قیمت فیلم استرچ به فاکتورهای مهمی چون ابعاد، ضخامت و میزان کیفیت نایلون بستگی دارد. بنابراین شرکت های صنعتی برای امور بسته بندی محصولات مختلف، می توانند با قیمت مناسب و کیفیت بالا نایلون استرچ بسته بندی را خریداری نموده و به صورت مکانیزه و یا دستی، کالاها را برای ذخیره سازی و فروش بسته بندی کنند.

امروزه بیش از گذشته برای صنعت گران امور بسته بندی اقلام اهمیت پیدا کرده است چون تأثیر مستقیم بر روی میزان کیفیت محصولات و همچنین قیمت آنها خواهد داشت و می تواند موجب رونق کسب و کار شود.

ناب پلاستیک نیز به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید و فروش انواع نایلون پلاستیک در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی نایلون استرچ را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()