استرچ نوع دیگری از پلاستیک های صنعتی است که برای پوشش کالاها و دستگاه های مختلف از مزایای آن بهره گرفته می شود. استقبال از خرید و فروش استرچ، به دلیل ویژگی های ظاهری این نوع نایلون می باشد. امروزه کاربرد گستردۀ نایلون های استرچ را می توانید برای مصارف بسته بندی کالاهای مختلف مشاهده نمائید. با بهره گیری از این نوع پلاستیک، می توانید اقلام را از نفوذ آب و رطوبت و همچنین گرد و غبار ایمن نگه داشت. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های  استرچ  می پردازیم تا بتوانید مناسب ترین نوع نایلون را برای مصارف صنعتی و خانگی خریداری کنید.

ناب پلاستیک چندین سال است که فعالیت گروه صنعتی خود را در زمینۀ تولید و فروش پلاستیک های صنعتی آغاز نموده و شرایط مناسبی را برای خرید انواع نایلون صنعتی چون استرچ، شیلینگ، حبابدار و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار داده است.

فروش نایلون استرچ و کاربرد آن

همانطور که گفته شد، اهمیت فروش نایلون استرچ به دلیل داشتن شفافیت، چسبندگی بالا، انعطاف پذیری و مقاومت بالای آن در برابر پارگی می باشد. نحوۀ استفاده از پلاستیک استرچ بسیار راحت است. امروزه دستگاه های دستی استرچ بند و یا اتوماتیک برای بسته بندی های استرچ ساخته شده اند که به واسطۀ آنها بتوانند در مدت زمان کوتاهی، کالاهای مختلف را بسته بندی نمایند.

پلاستیک استرچ به دلیل شفافیتی که دارد، به افراد این امکان را می دهد که بتوانند اقلام بسته بندی شده را شناسایی کنند. این مسئله صرفه جویی در زمان را برای افراد به دنبال خواهد داشت. ماهیت چسبندگی استرچ نیز موجب استحکام بیشتر بسته بندی اقلام مختلف می شود. در صورت نیاز می توانید از مزایای این نایلون بسته بندی بیش از پیش برای محافظت از اقلام مختلف استفاده نمود.

استرچ پالت بند همانطور که از نام آن مشخص می باشد، برای مصارف بسته بندی اجناس به همراه پالت به کار برده می شوند. فروش استرچ پالت بند به صورت رولی است و بر اساس میزان ضخامت و متراژ آن، این نوع پلاستیک خریداری می شود. امروزه به راحتی می توان انواع نایلون استرچ را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمود. چرا که صنعت تولید پلاستیک های بسته بندی در سطح کشور رونق یافته است و این مسئله تأثیر مستقیم بر روی کیفیت این محصول گذاشته است و باعث کاهش قیمت نایلون استرچ در سطح بازار شده است.

برای سفارش خرید استرچ پالت بند با قیمت ارزان می توانید با واحد فروش ناب پلاستیک تماس بگیرید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات لازم، قادر به فروش اینترنتی انواع نایلون بسته بندی با بهترین قیمت و کاملاً تضمین شده در سرتاسر کشور می باشد.

مزایای خرید استرچ پالت بند

مزایای خرید استرچ پالت بند و خرید نایلون شیرینگ ، در این است که برای بسته بندی کالاها به همراه پالت مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از نایلون استرچ می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد. در واقع با بهره گیری از دستگاه و ماشین آلات مخصوص می توانند حجم بسیاری از کالاها را به واسطۀ این نوع نایلون به همراه پالت بسته بندی نمود.

کاربرد گستردۀ نایلون های استرچ در این است که کالاها را می توان از نفوذ گرد و خاک و آلودگی ایمن نگه داشت و بدین وسیله طول عمر نگهداری آنها را بهبود بخشید. صنعتگران متناسب با ابعاد کالاها، می توانند در ابعاد مختلف، انواع نایلون استرچ و استرچ پالت بند را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنند.

ناب پلاستیک سال هاست که با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته قادر به تولید و عرضۀ انواع نایلون استرچ و استرچ پالت بند به صورت رولی و متراژ مختلف می باشد.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()