فیلتر شنی به عنوان یکی از تجهیزات اصلی در راه اندازی پکیج های تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از طراحی و نصب دستگاه فیلتر شنی، حذف ذرات معلق در آب است. در ادامۀ مقاله بیشتر به اهمیت کاربرد فیلتر شنی و همچنین نحوۀ عملکرد آن می پردازیم. طراحی و ساخت فیلتر شنی به نحوی است که بتوان از ویژگی های آن برای جلوگیری از عبور مواد ریز معلق در آب تا قطر 80 میکرون استفاده می شود. علاوه بر آنکه برای از بین بردن بوی نامطبوع و طعم بدن آن، پس از پروسۀ تصفیۀ آب، تجهیزات  فیلتر شنی نصب می شود.

شرکت اطلس آب یکی از سازندگان مطرح در عرصۀ تجهیزات و راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز نموده و بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر کشور باشد.

نحوۀ عملکرد فیلتر شنی و مزایای آن

صافی شنی نام دیگر فیلتر شنی است که به عنوان یکی از ابزارهای مهم در فرآیند زلال سازی مایعات مورد استفاده قرار گرفته می شود. پایۀ اصلی کارکرد فیلترهای شنی برای به دام انداختن ذرات و مواد معلق در لایه های بستر فیلتر می باشد. آب از قسمت ورودی وارد لایۀ ابتدایی می شود و سپس از لایۀ میانی و فرآیند فیلتراسیون، به صورت زلال خارج می شود.

صنایع مواد غذایی، نساجی، پروسۀ ساخت کاغذ، احداث مراکز استخر، راه اندازی سیستم های شیلات یا همان پرورش آبزیان، صنایع رنگ سازی و ... از جمله موارد مهم برای احداث پکیج تصفیه آب و فاضلاب می باشد که در لیست ابزارآلاتی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می توان کاربرد انواع فیلتر شنی را مشاهده نمود.

شرکت اطلس آب یکی از بهترین مجموعه هایی است که در حوزۀ ساخت پکیج های تصفیۀ آب در صنایع مختلف فعالیت می کند. از این افرادی که قصد راه اندازی سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب را دارند، می توانند از تجربیات این مجموعۀ صنعتی استفاده نمایند.

معرفی انواع فیلتر شنی و قیمت آنها

فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی FRP، فیلتر شنی استیل، بتنی و دیاموتی برخی از انواع فیلتر شنی موجود در بازار هستند که برای اجرای یک پروسه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی هدف از نصب فیلتر شنی، برای جلوگیری از عبور ذرات معلق و از بین بردن کدورت آب به کار برده می شوند. البته قیمت فیلتر شنی استخر نیز بر اساس مدل، عملکرد و سطح درصد خلوص و بازدهی خروجی مشخص می شود.

در صورت اجرا و راه اندازی سیستم تصفیه آب، می توانید از تخصص و تجربیات شرکت اطلس آب استفاده نمائید. در واقع این کمپانی با کسب تجربیات فراوان قادر به پیاده سازی انواع پکیج تصفیه آب صنعتی و خانگی با نازلترین قیمت می باشد.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()