نایلون حبابدار, نایلون هایی شفاف و سبک است که دارای ضخامت کمی بوده و از آن در بسته بندی ها استفاده بسیاری می گردد. نایلون های بسته بندی امروزه بسیار مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته و به دلیل هزینه پایین با استفاده از نایلون های بسته بندی, تولید کنندگان از آن استفاده های بسیاری می نمایند، بنابراین نایلون حبابدار توانسته‌اند بخش بزرگی از متریال بسته‌بندی را به خود اختصاص بدهند.

 یکی از نایلون هایی که سال هاست مورد استفاده قرار گرفته و همواره کاربردی بوده ، نایلون حبابدار است. نایلون های حبابدار را میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید. خرید اینترنتی نایلون حبابدار به سادگی امکان پذیر می باشد، شما می توانید با مراجعه به سایت باران پلاست انواع نایلون های مورد نظر خود را خریداری نمایید، این مرکز خدمات دهی عالی و فوری را به شما ارائه خواهد داد. نایلون حبابدار سطحی متشکل از حباب های ریز دارد که از هوا پر شده و این حباب ها مانع از ورود ضربه و آسیب به کالاها می‌شوند. از نایلون حبابدار میتوان برای هر کالایی استفاده کرد.

نایلون های حبابدار تا حد بسیار زیادی ضربه گیری دارند و زمانی که با استفاده از آن کالاها بسته بندی گردد ، در زمان حمل و نقل و جابجایی نگران نخواهیم بود و می‌تواند ضربه گیری بسیار خوبی را داشته باشد و محصولات سالم به دست مصرف کنندگان برسد. این نایلون ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که با توجه به محصول مورد نظر ، می‌توان آن را خریداری کرد.

نایلون های حبابدار در انواع مختلفی تولید می شوند مثلاً نایلون های حباب دار تک لایه، نایلون های حبابدار چند لایه، نایلون های حبابدار حباب ریز و نایلون های حبابدار حباب درشت که هر یک از این ها مناسب برای انواعی کالاها می باشند بنابراین باید حتماً از نایلون حبابدار مناسب با کالای مورد نظر استفاده کرد.

در واقع هرچه تعداد حبابهای نایلون حبابدار بیشتر باشد، قدرت ضربه گیری آن نیز بیشتر خواهد شد بنابراین برای کالاهای کوچک و حساس می توان از نایلون های حبابدار حباب ریز استفاده کرد و برای محصولات بزرگتر و شکننده از نایلون های حباب دار با حباب های درشت بهره برد. نایلون های حبابدار یک سطح صاف دارند و سطح دیگر شان حباب پوشیده شده است و این سطح خارجی را تشکیل می‌دهد.

 خرید اینترنتی نایلون حبابدار

مزیتی که در خرید اینترنتی وجود دارد این است که شما می‌توانید از سراسر کشور از فروشگاه مورد نظر خود ، خرید کنید. 

مزیت استفاده از نایلون های حبابدار

 نایلون های حباب دار دارای مزایای بسیاری هستند. زمانی که از نایلون حبابدار برای بسته بندی استفاده میکنیم کالای مورد نظر از ضربات احتمالی در حین حمل و نقل محافظت شده و سالم می ماند و این محصولات به صورت سالم به دست مشتریان خواهد رسید. نایلون حبابدار قیمت‌های بسیار ارزانی دارند و برای انواع محصولات می توان از آن بهره برد. نایلون حبابدار وزن بسیار کمی دارند و بسته‌بندی ایجاد شده بسیار سبک خواهد بود همچنین این نایلون ها حجم کمی را در بسته‌بندی اشغال می‌نمایند و در مقایسه با بسته بندی های بزرگ بسیار کارآمد تر خواهند بود.

فروش نایلون های حبابدار

 امروزه یکی از پرمصرف‌ترین نایلون ها در بسته بندی ها می باشند و فروش بسیار زیاد این نایلون ها را مشاهده می‌کنیم. نایلون های حباب دار طرح در طول سال‌ها استفاده کارایی لازم را برای بسته بندی دارند و افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و بسته بندی نهایی بسیار خوب و کاربردی خواهد بود. فروش پلاستیک حبابدار را از سایت انجام دهید. 

کاربرد نایلون های حبابدار

 از نایلون های حبابدار در صنایع مختلف استفاده می‌شود و در مواردی از قبیل بسته بندی لوازم چوبی و مبلمان، بسته بندی لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، برای بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی قطعات خودرو سازی، برای بسته بندی لوازم در اسباب کشی و غیره استفاده می شود.

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()