باید بدانید که نایلونهای حبابدار در انواع یک لایه و چند لایه تولید می‌شود که برای محصولات حساس‌تر از انواع چندلایه استفاده می‌شود تا حفاظت بیشتری را داشته باشد همچنین حبابدار در انواع دو بعدی و سه بعدی به تولید می‌رسند که نایلون های حباب دار دو بعدی برای انواع کالاها مانند قاب عکس، مبلمان، قطعات و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند و همینطور نایلون حبابدار سه بعدی برای انواع اجسام مکعب شکل همانند گاز ، یخچال و غیره به کار می‌رود، بنابراین با توجه به نوع لوازمی که دارید ، می توانید این نایلون‌ها را تهیه کنید.

 قیمت نایلون حبابدار بسیار ارزان بوده و بر حسب کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود بر اساس نوع آن و کیفیت و همچنین وزن آن دارای تنوع قیمت نایلون حبابدار می باشند بنابراین شما می‌توانید هر میزان از این نایلون ها را خریداری کنید و به طور کل قیمت بسیار مناسبی برای این متریال بسته بندی در نظر گرفته شده است. فروشگاه باران پلاست از مراکز پخش نایلون حبابدار با بهترین  قیمت نایلون حبابدار می باشد که به دلیل عرضه مستقیم این نایلون ها توانسته قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گیرد، برای خرید محصولات به سایت باران پلاست مراجعه نمایید و انواع محصولات مورد نظر را به راحتی و به صورت اینترنتی خریداری کنید.

نایلون های حبابدار در زمان اسباب کشی بسیار کاربردی می باشند شما می توانید انواع لوازم را با استفاده از نایلون های حباب دار به راحتی بپوشانید تا در زمان حمل و نقل و جابجایی هیچ آسیبی به آنها وارد نشود همچنین انواع ظرف و ظروف با استفاده از نایلون های حباب دار سالم می ماند بنابراین استفاده گسترده این محصول برای ما آشکار بوده و می‌توانیم آن را برای موارد بسیاری به کار ببریم

 نایلون ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و انواع لوازم در دسترس ما از نایلون تشکیل شده است بنابراین نایلون ها به دلیل مزیت هایی که دارند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در بخش بسته بندی جایگاه ویژه‌ای دارند. انواع نایلون شیرینگ ، استرچ و نایلون های حباب دار می توانند مناسب برای بسته بندی باشند و با استفاده از آنها یک بسته بندی کاربردی و زیبا و ارزان قیمت داشته باشیم. انواع کالا های شکستنی و حساس در زمان جابجایی با ورود ضربه دچار شکستگی و خرابی می شوند یا فرورفتگی هایی در کالاها به وجود می‌آید که باعث می‌شود تا مشتری از خرید خود منصرف شود بنابراین برای عرضه محصولات به بازار نیاز به بسته بندی بسیار مناسب داریم و امروزه انواع متریال های بسته بندی استفاده می شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خودش را دارد اما نایلون های حباب دار یکی از اصلی ترین متریال های بسته بندی به شمار می‌رود که امروزه تقریبا بیشتر کارخانجات از آن بهره می‌برند و برای بسته بندی محصولاتشان از آن استفاده می کنند.

نایلون های حبابدار، نایلون هایی شفاف و لطیف هستند که برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که این نایلون ها دارای حباب هایی از هوا هستند و این حباب ها می توانند ضربه گیری خوب را داشته باشند بنابراین نایلون های حباب دار می تواند برای انواع کالاها مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت خرید نایلون های حبابدار

نایلون های حباب دار دارای انواع مختلفی هستند که در نوع تک لایه یا چند لایه عرضه می گردند همچنین آنها را میتوانید به صورت رولی یا فله ای تهیه کنید که قیمت نایلون حبابدار بر اساس وزن محاسبه می گردد. فروش انواع پلاستیک حبابدار از طریق سایت انجام می گیرد.

شما می توانید انواع نایلون حبابدار را به صورت اینترنتی از فروشگاه باران پلاست تهیه کنید و آن را در زمان کوتاهی تحویل بگیرید این مرکز فروش اینترنتی را در جهت رفاه حال مشتریان اش در نظر گرفته است تا بتوانید از هر جای کشور خرید خود را به راحتی انجام دهید.

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()