کمپرسور اسکرو از پرکاربردترین دستگاه هایی که در ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. علّت رونق فروش کمپرسورهای اسکرو، به دلیل تولید هوای فشرده شده است که عاملی برای حرکت دادن برخی از قطعات صنعتی و غیره می باشد. در ابتدا کاربرد کمپرسورهایی با جابجایی پیستون مارپیچی شکل را شاهد بودیم که با گذشت زمان و توسعۀ دستگاه های کمپرسور هوای فشرده، روتورهای نر و مادگی در داخل محفظه های کمپرسور تعبیه شد که موجب کاهش حجم بین آنها و محفظه گردید. به طور کلی هر هواساز دارای نسبت فشار ثابت است که البته بستگی به طول مارپیچ فاصله میان دنده های مارپیچ و طراحی مجرای تخلیه خواهد داشت. در ادامۀ مقاله بیشتر در رابطه با عملکرد کمپرسورهای اسکرو می پردازیم.

شرکت هوامدار به دلیل تمرکز اصلی که در حوزۀ فروش تجهیزات و دستگاه های فشرده سازی هوا دارند، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی در سرتاسر کشور برای خرید کمپرسور اسکرو ، خشک کن های هوا، مخازن هوا و غیره با ظرفیت های مختلف می باشند.

هدف از فروش کمپرسور اسکرو

همانطور که از ابتدای مقاله به آن اشاره شد، هدف اصلی از فروش انواع کمپرسور اسکرو، ایجاد هوای فشرده توسط چنین دستگاه هایی است که از نظر مصرف انرژی و هزینه، بسیار مقرون به صرفه می باشد. دستگاه کمپرسور اسکرو دارای عدم سوپاپ است و فاقد نیروی مکانیکی است که عامل عدم تعادل دستگاه شود. مهمترین نقطۀ قوت دستگاه های کمپرسور هوا، این است که با داشتن ابعاد کوچک قادر به تولید هوای فشرده با سرعت بالا می باشد. در نتیجۀ یک نیروی محوری فعال پیاده سازی می شود و بستگی مستقیم به اختلاف فشار بین ورودی و خروجی وارد شده بر روی یاتاقان ها دارد. این مسئله موجب طراحی کمپرسورهای اسکرو به شکل حلزونی شده است که بتواند به صورت بهینه، هوای فشرده شده را تولید کند.

کمپرسور اسکرو خشک یا بدون روغن و کمپرسور اسکرو روغنی از انواع کمپرسور اسکرو رایج هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از این رو صنایع مختلف می توانند بر حسب نیاز و ساخت دستگاه های مکانیزه و الکتریکی، مناسب ترین نوع دستگاه کمپرسور هوا را انتخاب نموده و خریداری کنند.

اولین کمپرسور اسکرو که طراحی و ساخته شد، دارای شکل متقارنی بودند که به هیچ عنوان از مایع در محفظۀ فشار هوا استفاده نمی شد و به همین خاطر با عنوان کمپرسورهای اسکرو خشک و بدون روغن شناخته می شدند. با گذشت زمان تلاش داشتند که عملکرد این دستگاه های کمپرسور هوا را توسعه ببخشند و شاهد طراحی و فروش کمپرسورهای اسکرو خشک با سرعت بالا هستیم که به شکل مارپیچ نامتقارن تولید شده اند. به طور کلی در طراحی اینگونه کمپرسورهای اسکرو از یک چرخ دنده بیرونی استفاده شد که باعث ثبات و هماهنگی میان روتورهای چرخشی در خلاف جهت یکدیگر شوند.

برای خرید انواع کمپرسور اسکرو مانند  فروش کمپرسور اسکرو تسمه ای  با فرآیندهای مختلف می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل تخصص و نوع فعالیتی که در این حوزه دارد، قادر به عرضه و فروش کمپرسورهای اسکرو پرتابل نیز متناسب با نیاز مشتریان می باشند.

در ادامه به نحوۀ عملکرد و ویژگی های کمپرسور اسکرو روغنی یا اویل فری می پردازیم. از مهمترین ویژگی های کمپرسور اسکرو اویل فری می توان به عدم وابستگی این نوع کمپرسورها به نیروی گریز از مرکز به جرم مولکولی گاز اشاره نمود. طراحی این نوع کمپرسور هوا به نحوی است که بازدهی مصرف میان 200 الی 1500 اسب بخار را دارد که به مراتب از قیمت کمپرسورهای گریز از مرکز ارزان تر می باشند.

برای سفارش اینترنتی کمپرسور اسکرو با قیمت ارزان و ضمانت نامه می توانید با واحد فروش شرکت هوامدار تماس حاصل فرمائید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()