دستگاه خشک کن میوه از دیگر دستگاه های پرکاربردی است که چند سال اخیر، با ورود آن به بازار، توانسته اند کسب و کار جدید برای برخی از مجموعه های کوچک و بزرگ بوجود آورند. تا کنون میوه های خشک را در قنادی ها و یا سبزیجات خشک را در محیط های عطاری مشاهده کرده اید، که حاصل طراحی و ساخت دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات می باشند. با توجه به استقبال فراوان مردم از محصولات میوه و سبزیجات خشک، صنعت طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه در داخل ایران گسترش یافته است و برخی از شرکت های معتبر به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت خود را راه اندازی کرده اند.

شرکت آراد ماشین نیز یکی از مجموعه هایی است که در حوزۀ طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنایع غذایی در تهران آغاز نموده و با گسترش تعدد محصولات، توانسته به فعالیت مجموعۀ خود، تا کنون ادامه دهد.

راه اندازی کاراگاه تولیدی چیپس میوه

همانطور که از ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، از گذشته تا به امروز عموم مردم از محصولات مواد غذایی خشک استقبال فراوان نموده اند چون ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهند. همچنین خاصیت مواد غذایی همچنان حفظ می گردد. لذا شرکت های صنعتی که در عرصۀ ساخت دستگاه های صنعت مواد غذایی هستند، تلاش نمودند که در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های خشک کن میوه فعالیت داشته باشند، که امکان خشک کردن سایر مواد غذایی چون ماهی، سبزیجات، گوشت و غیره نیز با حفظ ویتامین آنها میسر باشد.

برای خرید انواع دستگاه خشک کن میوه با قیمت ارزان و ظرفیت های مختلف می توانید از وب سایت رسمی شرکت آراد ماشین دیدن فرمائید و سفارش خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری ثبت کنید.

احداث کارگاه تولیدی میوه و سبزیجات خشک شده نیز به منظور راه اندازی کسب و کار جدید، طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته ارتباط مستقیم با بودجۀ در نظر گرفته شده و همچنین فضای اختصاص یافته دارد. امروزه بیش از گذشته می توان در این حوزه سرمایه گذاری نمود چون روزبروز بر متقاضیان خرید محصولات مواد غذایی در سرتاسر کشور افزوده می شود. چیپس میوه که از ورقه های میوه تولید می شود جزء محصولات مواد غذایی ارگانیک محسوب می شود و خیلی از افراد جامعه متقاضی استفاده از محصولات ارگانیک هستند. به همین منظور افرادی که به دنبال تأسیس کسب و کار شخصی هستند، می توانند با خرید دستگاه خشک کن میوه کابینتی، با اشغال کمترین فضا، کسب و کار جدیدی را راه اندازی نموده و در آن فعالیت داشته باشند.

عوامل مهم قیمت دستگاه های خشک کن میوه

به طور کلی قیمت فروش دستگاه خشک کن کشک و میوه به مدل، ظرفیت دستگاه و نحوۀ عملکرد آن دارد. دستگاه خشک کن میوه گازی و دستگاه خشک کن صنعتی گازوئیلی میوه و سبزیجات از انواع دستگاه خشک کن میوه، محسوب می شوند که هر کدام از آنها با نوعی متفاوت، قادر به ایجاد بستری برای خشک کردن مواد غذایی می باشند. هنگام خرید و فروش دستگاه های خشک کن میوه، در نظر گرفتن تعداد سینی، مساحت سینی و امکانات دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مینور کابین، مینی کابین، تک کابین، دو کابین، سه کابین و سه کابین پلاس از جمله انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مجموعۀ آراد ماشین محسوب می شوند که از نظر مشخصات فنی و ظرفیت، متفاوت از یکدیگر می باشند. در همین راستا، مجموعه های مختلف می توانند بر حسب توان مالی که در حوزۀ تأسیس کسب و کار اختصاص داده اند، مناسب ترین دستگاه خشک کن میوه را به همراه گارانتی و ضمانت نامه خریدای نموده و بتوانند به فعالیت خود توسعه ببخشند.  

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 887
نمایش همه
علاقه مندی ها ()