پالت پلاستیکی، یکی از تجهیزات کاربردی است که نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از طراحی پالت، نگهداری و جابجایی اقلام در داخل کارخانجات، فروشگاه ها و توزیع کالا می باشد. پالت پلاستیکی و چوبی دو نوع اصلی از دسته بندی پالت های موجود در بازار داخل و خارج از کشور می باشند. هر کدام از این نوع پالت ها دارای یک سری مزایا و معایبی است که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب نوع پالت دارد. اولین کاربرد پالت در کشورهای پیشرفته و به دوران جنگ جهانی دوم باز می گردد. در ابتدا برای نگهداری و حمل و نقل بدون آسیب دیدگی کالاها، از مزایای پالت چوبی استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان و پیدایش صنعت پلاستیک، برخی از مجموعه ها توانستند موفق به طراحی و تولید پالت های پلاستیکی شوند. در این مطلب، قصد داریم که به ویژگی های این نوع پالت بپردازیم و پس از بررسی دقیق، اقدام به خرید پالت مناسب نمائید.

شرکت پلاستیک پالت، یکی از عرضه کنندگان معتبر و با سابقه در عرصۀ پالت های پلاستیکی در سطح کشور می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش پالت فعالیت می کنند.

خرید پالت پلاستیکی و ویژگی های آن

از مهمترین ویژگی های پالت پلاستیکی می توان به ماندگاری بالا و افزایش طول عمر این نوع پالت ها اشاره نمود. مزایای پلاستیک نسبت به چوب بیشتر است چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و همچنین نفوذ رطوبت و آب دارد. از این رو صنعت گرانی که در حوزۀ تولید پالت فعالیت می کنند، توانسته اند انواع پالت پلاستیکی را در ابعاد و طرح های متنوع تولید و عرضه کنند.

برای نگهداری کالاهای تولید شده، مواد اولیه و سایر اقلام در محیط انبار، نیاز به استفاده از پالت است که امکان چیدمان کالاها را با فاصله از سطح زمین برای افراد میسر می سازد. مقصود از استفادۀ پالت پلاستیکی برای چیدمان اقلام، جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل کالاها و همچنین حشرات موذی و انتقال میکروب و باکتری موجود در سطح زمین به آنها می باشد.

فروش پالت پلاستیکی بیشترین متقاضی خرید را در سطح کشور و جهان دارد چون طول عمر بالایی دارد و به دلیل وجود رنگبندی و ابعاد مختلف، تولیدکنندگان کالا، راحت تر می توانند انبارداری، حمل و نقل و نگهداری محصولات را انجام دهند.

فروش پالت پلاستیکی دست دوم

با توجه به ماندگاری و طول عمر بالایی که پالت های پلاستیکی دارند، مجموعه هایی که قصد تغییر شغل را دارند و دیگر نیاز به پالت های مجموعۀ خود ندارند، می توانند با بهترین قیمت فروش پالت پلاستیکی در حد نو خود را انجام دهند. افرادی که قصد خرید پالت پلاستیکی ارزان را دارند، می توانند از مزایای پالت پلاستیکی دست دوم استفاده نمایند.

شرکت پلاستیک پالت چندین سال است که در حوزۀ پخش انواع پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد فعالیت دارد و توانسته تأثیر قابل توجهی بر روی عرضۀ انواع پالت با دوام و مرغوب در سطح کشور داشته باشد.

عوامل مهم تعیین قیمت پالت پلاستیکی

ابعاد و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهنده از جمله عوامل اصلی در تعیین قیمت پالت های پلاستیکی محسوب می شوند. ابعاد، تعداد دفعات کاربرد از پالت و میزان تحمل بار در حالت سکون و یا حرکت از موارد اصلی در انتخاب و خرید پالت های پلاستیکی و خرید باکس پالت پلاستیکی می باشد. توجه به این موارد، به افراد کمک می کند که بتوانند بر حسب وزن اقلام و بودجۀ اختصاص داده، بتوانند پالت پلاستیکی ارزان خریداری کنند که از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند.

شرکت پلاستیک پالت به منظور توسعۀ فعالیت کاری خود، توانسته با راه اندازی وب سایت رسمی، امکان سفارش اینترنتی انواع پالت پلاستیکی با قیمت ارزان را دارد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()