پالت چوبی، وسیله ای است، که از مزایای آن برای ذخیره سازی و انتقال کالا استفاده می شود. بنابراین کارخانجات تولید کننده و مجموعه های عرضه کنندۀ کالا، به منظور چیدمان محصولات در ارتفاع از سطح زمین، اقدام به خرید پالت چوبی در ابعاد مختلف می نمایند. نگهداری کالاها با فاصله، می تواند مانع از انتقال میکروب از سطح زمین به داخل محصولات انبار شده می شود. البته با گذشته زمان، مسائل دیگری چون سهولت در نقل و انتقال کالا، موجب استقبال از فروش پالت چوبی در سرتاسر جهان گردید.

شرکت ایران وودن پالت با آگاهی که نسبت به اهمیت کاربرد پالت های در سطح کشور کسب کرده بود. فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ تولید و پخش انواع پالت چوبی آغاز کرده است.

عرضۀ انواع پالت چوبی مستحکم

امروزه خرید و فروش پالت چوبی در سطح جهان رونق یافته است چون مزایای متعددی برای کارخانجات و مجموعه های تولیدی و عرضه کنندۀ کوچک و بزرگ دارد. با خرید انواع پالت چوبی استاندارد، به سهولت می توان کالاها را در فضای انبار، بر روی پالت ها چید و تفکیک سازی کالاهای مختلف را نسبت به گذشته راحت تر انجام داد. همچنین استفاده از پالت چوبی، به فرآیند حمل و نقل مکانیزۀ محصولات کمک شایانی می کند.

تنوع در طراحی و فروش انواع پالت چوبی دو طرفه و چهار طرفه و همچنین یک و دو رویه نیز به دلیل ایجاد انعطاف پذیری، در نحوۀ استفاده از پالت های چوبی با استفاده از ماشین لیفتراک صورت می گیرد. امروزه شاهد عرضۀ انواع پالت در ابعاد مختلف هستیم که تأثیر مستقیم بر روی قیمت پالت چوبی دارد.

جهت سفارش و دریافت لیست قیمت پالت چوبی و نو استاندارد و مستحکم می توانید با کارشناسان فروش شرکت ایران وودن پالت تماس بگیرید. این مجموعه همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان گرامی می باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()