کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های رایج برای مصارف صنعتی است که به منظور تولید هوای فشرده به کار برده می شوند. کاربردهای عمدۀ کمپرسور اسکرو در موارد هواسازی مداوم است که در محدودۀ فشار 8 الی 12 بار با ظرفیت تولید هوای بیش از 2000 لیتر بر دقیقه صورت می گیرد. خوشبختانه با استفاده از این دستگاه، به سهولت و کمترین هزینه می توان برخی از فعالیت های مکانیکی را با سرعت بالا به حرکت واداشت. در ادامۀ مقاله به طور کلی به مسئله نحوۀ عملکرد و معرفی انواع کمپرسور اسکرو خواهیم پرداخت. بدین صورت با آگاهی بیشتری بتوانید خرید مناسب ترین  کمپرسور اسکرو را انجام دهید.

شرکت هوامدار به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات هوای فشرده در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. این مجموعه با مدیریت و همچنین تمرکز بر روی فعالیت هایی که تاکنون انجام داده است، توانسته پله های ترقی را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد و متناسب با نیاز بازار، محصولات مختلف را تأمین نموده و عرضه کند.

فروش کمپرسور اسکرو و انواع آن

کمپرسورهای اسکرو طوری طراحی شده اند که به صورت پیچ دوار طراحی شده اند که با جابجایی هوا قادر به تولید هوای فشرده می باشند. به عبارتی به شکل پیستون طراحی شده اند و این مسئله موجب جابجایی هوا در داخل مخزن می شود. درون مخزن، روتورهای دندانه ای تعبیه شده است که با چرخیدن آنها در داخل محفظه، باعث فشرده سازی هوا شده و به واسطۀ ساکشن به سمت ورودی مکش خواهد داشت. هدف از طراحی کمپرسورهای اسکرو، کاربرد این دستگاه برای جابجایی مثبت و دوار است که لازمۀ کاربرد آن در برخی از فرآیندهای مکانیکی است که بسیار مفید و مقرون به صرفه می باشد.

به طور کلی فرآیند کمپرسور اسکرو از کمپرس و فشرده سازی گاز و هوا صورت می گیرد و فشار وارده بر اثر کندانسورها صورت می گیرد و از نظر عملکرد در دو دسته بندی کلی کمپرسورهای اسکرو با جابجایی مثبت و کمپرسورهای دینامیکی تقسیم بندی می شوند.

عملکرد کمپرسور اسکرو با جابجایی مثبت بر اثر افزایش فشار و کاهش حجم صورت می گیرد و این در حالی است که نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو دینامیکی، افزایش سرعت گاز در لایۀ پوستۀ کمپرسور موجب افزایش فشار و فشرده سازی هوا می گردد.

با توجه به اینکه فعالیت تخصصی شرکت هوامدار در عرضه و فروش دستگاه های هوای فشرده می باشد، این مجموعه توانسته امکانات لازم را در خصوص فروش انواع کمپرسور اسکرو ثابت و کمپرسور اسکرو پرتابل را به همراه گارانتی برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم سازد.

با توجه به مواردی که به آن اشاره نمودیم، چرخش حلزونی که در محفظه صورت می گیرد، فشرده سازی هوا انجام می شود و در نتیجۀ آن جریان هوا با فشار و قدرت بالا از طریق دریچه های خروجی، وارد دستگاه های دیگر می شود و بدین وسیله می توان قدرت لازم برای حرکت دادن مکانیکی برخی از قطعات صنعتی را بوجود آورد.

کمپرسور اسکرو خشک و کمپرسور اسکرو روغنی دو نوع رایج از انواع دستگاه کمپرسور اسکرو موجود در بازار هستند که از مزایای آن می توان در ماشین آلات صنعتی استفاده نمود.

فروش کمپرسور اسکرو و قیمت آن

قیمت کمپرسور اسکرو مانند فروش کمپرسور اسکرو تسمه ای به فاکتورهای مهمی چون نوع دستگاه، توان و بازدهی ورودی و خروجی دستگاه بستگی دارد. البته پیش از خرید دستگاه های کمپرسور هوا، می توانید با واحد فروش شرکت عرضه کنندۀ تجهیزات فشرده سازی هوا تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی نسبت به انواع کمپرسور اسکرو و قیمت آنها بدست آورید و مناسب ترین دستگاه را متناسب با سیستم الکترونیکی که در اختیار دارند، خریداری کنند.

لذا برای خرید انواع کمپرسور اسکرو ثابت و پرتابل، می توانید با مرکز فروش شرکت هوامدار تماس حاصل فرمائید.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()