مخزن هوا مهمترین اجزایی است که در فرآیند تولید هوای فشرده مورد استفاده قرار گرفته می شود. جنس مخزن هوا از فلز است که به صورت استوانه ای و یا کروی طراحی می شود و در صنایع مختلف برای نگهداری سیالات در پروسۀ فشرده سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه اهمیت کاربرد مخازن هوا را در راه اندازی سیستم های تأسیساتی می توان مشاهده نمود. به طور کلی خرید و نصب مخزن هوا در کنار دستگاه های کمپرسور هوا می باشد که به منظور جلوگیری از اُفت فشار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته بر حسب نیاز و توانی که دستگاه های مختلف دارند، طراحی و ساخت مخزن هوا با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد. در این مقاله بیشتر به اهمیت خرید  مخزن هوا در چنین سیستم هایی می پردازیم.

شرکت هوامدار به دلیل فعالیت تخصصی که در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات فشرده سازی هوا دارد، توانسته در لیست محصولات شرکت، امکان خرید انواع مخزن هوا را با کیفیت عالی و ظرفیت های مختلف برای مشتریان فراهم سازد.

اهمیت فروش مخازن هوا

هدف از طراحی مخازن هوا، جمع آوری و ذخیره سازی هوای فشرده شده توسط دستگاه های کمپرسور هوا می باشد. همانطور که می دانید تولید هوای فشرده به واسطۀ کمپرسور صورت می گیرد، لذا با خروج هوای فشرده شده پس از خروجی کمپرسور، همراه با رطوبت بوده و دارای نوسانات زیادی است. به جهت ایجاد ثبات در نتایج هوای فشردۀ دستگاه های کمپرسور، مخازن هوا نصب می شوند. مخزن کمپرسور هوا نیز یکی از رایج ترین انواع مخزن هوا است که تحت فشار ساخته می شوند و در پروسۀ تولید هوای فشرده مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

برای آگاهی بیشتر در خصوص خرید مخزن هوا و خرید خشک کن هوا با ظرفیت های مختلف می توانید با شرکت هوامدار تماس بگیرید. این گروه صنعتی به دلیل داشتن امکانات و همچنین پرسنل مجرب، قادر به راهنمایی شما عزیزان در خصوص راه اندازی سیستم های تأسیساتی می باشند.

مخزن هوای فشرده استاندارد، مخازن هوای فشرده فشار قوی و مخازن هوای فشرده معمولی از انواع مخزن هوا هستند که در تأسیسات ساختمانی و صنعتی برای تولید سیالات فشرده به کار برده می شوند.

موارد مهم در تعیین قیمت مخزن هوا

میزان ظرفیت، جنس ورق مخزن هوای فشرده، نحوۀ عملکرد و توان ورودی و خروجی مخازن بر حسب دسی بل از موارد مهم تعیین قیمت مخزن هوا است. از این رو بر حسب گنجایش و سیستم خط تولید هوای فشرده، مناسب ترین نوع مخازن هوای فشرده را خریداری نموده و از مزایای آن در پروسۀ فشرده سازی سیالات استفاده نمائید.

شرکت هوامدار به دلیل کسب تجربیات فراوان که طی سال های متوالی بدست آورده است، قادر به راهنمائی و عرضۀ انواع تجهیزات فشرده سازی هوا چون مخازن هوا، کمپرسور هوا، درایر تبریدی، تله آبگیر، قطعات کمپرسور و غیره به همراه ضمانت نامه می باشد.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 788
نمایش همه
علاقه مندی ها ()