درایر تبریدی از دیگر دستگاه های پرکاربرد در سیستم فشرده سازی هوا می باشد. ما در اینجا قصد معرفی دستگاه های تبریدی و همچنین عملکرد آنها را در چنین سیستم هایی داریم. با توجه به اینکه در داخل مخازن هوا، مقادری رطوبت و آب موجود است، لذا عبور هوای همراه با رطوبت می تواند عامل تخریبی برای خطوط انتقال هوا به دنبال داشته باشد. از این رو با نصب درایر تبریدی  یا همان خشک کن هوا در صدد از بین بردن رطوبت موجود در هوا خواهیم بود. در این پروسه برای جلوگیری از افزایش میزان خسارت به سیستم و دستگاه ها، از مزایای دستگاه کمپرسور هوا برای کاهش و حذف رطوبت بهره گرفته می شود.

شرکت هوامدار با مدیریت عالی و استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی مرتبط با فشرده سازی هوا ادامه دهد. دستگاه های کمپرسور هوا، مخازن هوای فشرده، انواع درایر تبریدی، تله آبگیر، میکرو فیلتر و ... برخی از محصولات عرضه شده توسط این کمپانی هستند.

مزایای نصب درایر تبریدی

از گذشته تا به امروز برای اجرای برخی از پروسه های صنعتی، از مزایای سیستم فشرده سازی سیالات بهره گرفته می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با مصرف هوای فشرده شده وجود دارد، از بین بردن رطوبت معلق در آب است. چرا که وجود رطوبت در آب می تواند صدمات جدی به خطوط انتقال هوا و همچنین دستگاه های تعبیه شده در سیستم بوجود آورد. به عبارتی رطوبت موجب رسوب زدگی خطوط، کُندی انتقال سیالات و همچنین زنگ زدگی اجزای فلزی موجود در سیستم می شود. به همین منظور همواره تلاش می شود که از مناسب ترین دستگاه ها در پروسۀ فشرده سازی هوا بهره گرفته شود.

فروش درایر تبریدی نیز به منظور افزایش عملکرد و راندمان کاری سیستم صورت می گیرد. به طور کلی وظیفۀ اصلی دستگاه های خشک کن هوا یا درایر تبریدی، از بین بردن رطوبت هوای فشردۀ کمپرسورها می باشد. در اصل نحوۀ عملکرد درایر تبریدی بدین شکل است که قادر به کاهش رطوبت هوا بین 15 الی 20 درصد و نقطه شبنم تا 3 درجۀ سانتی گراد می باشد.

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه های درایر تبریدی شامل کندانسور، مبدل گرمایی، receiver، لوله مویی، کمپرسور درایر تبریدی و Heat Exchanges Expansion Valve یا شیر گازی مبدل گرمایی می باشد.

در ابتدا کمپرسورهای درایر تبریدی به صورت پیستونی بودند که با گذشت زمان به کمپرسورهای اسکرال ارتقاء پیدا کرده است. به طور کلی نحوۀ عملکرد درایرهای تبریدی مشابه یخچال عمل می کند و سیکل خشک کن هوا با یکی از گازهای R134,R134A,R407 و R407C پیاده سازی می شود. این نوع گازها در فرآیند سیستم خشک کن تبریدی، سرمای خود را به هوا انتقال می دهد و گرمای هوا را جذب نموده و فرآیند چگالش صورت می گیرد.

برای سفارش دستگاه درایر تبریدی و خرید خشک کن هوا با قیمت ارزان و همراه با گارانتی، می توانید به شرکت هوامدار مراجعه کنید.

عملکرد اصلی خشک کن درایر تبریدی به این شکل است که با عبور هوای فشرده شده از افترکولر کمپرسور، هوا خنک می شود و آمادۀ ورودی به درایر می شود و وارد پروسۀ مبدل گرمایی یا همان خشک کن هوا می گردد که ارتباط غیر مستقیم بین آنها وجود دارد.

با توجه به تعدد دستگاه های خشک کن موجود در بازار، پیش از خرید چنین دستگاه هایی، می توانید برای آگاهی از قیمت درایر تبریدی با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمائید. همانطور که گفته شد، بدون نصب خشک کن هوا در پروسۀ سیستم های فشرده سازی هوا، تجهیزات به کار رفته در سیستم دچار آسیب دیدگی می شوند.

شرکت هوامدار یکی از شرکت های معتبر در عرصۀ فروش دستگاه های سیستم هوای فشرده چون انواع خشک کن هوا و کمپرسورهای هوا با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()