شوتینگ زباله نوعی سیستم مکانیزه است که به منظور هدایت کیسه های زباله از داخل و یا خارج ساختمان های بلند به سطل زباله در طبقۀ همکف طراحی و ساخته می شوند. با گذشت زمان و توسعۀ فناوری ساخت و ساز، توانسته اند در این حوزه، تحولی بزرگ بوجود آورند و روزبروز بر تعداد ساخت و سازهای مرتفع در سطح کشور بیفزایند. به این ترتیب، افرادی که ساکنین چنین ساختمان هایی هستند، حمل زباله از طبقات بالایی، یک دغدغۀ بزرگ محسوب می شود. به همین دلیل راه اندازی سیستم شوتینگ زباله می تواند بهترین گزینه برای ایجاد رفاه برای ساکنین ساختمان می باشد.

شرکت نخستین کار به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ طراحی و اجرای سیستم های شوتینگ زباله متناسب با ساختمان های کوچک و بزرگ می باشند. در ادامۀ مقاله بیشتر به چگونگی طراحی و راه اندازی شوتینگ زباله خواهیم پرداخت.

نکات مهم در طراحی سیستم شوتینگ زباله

به طور کلی تمامی سیستم های شوتینگ زباله دارای عملکرد مشابهی می باشند چون از سه بخش اصلی دریچۀ شوت زباله، کانال شوت زباله و همچنین کامکتور زباله ساخته شده اند. البته بر اساس فضای اضافی که در داخل ساختمان وجود دارد، قادر به طراحی و اجرای شوتینگ زباله در داخل و یا خارج از ساختمان می باشند. البته از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای سیستم شوتینگ زباله قدیمی وجود دارد، عدم وجود بستر مناسب برای تمیز کردن، سیستم تهویۀ کانال شوتینگ و افزایش بوی نامطبوع در فضای داخل ساختمان توسط کانال های شوت زباله بود ولی با گذشت زمان و تکنولوژی روز، توانسته اند این مشکل اساسی را بر طرف نمایند. در واقع نسل جدید شوتینگ زباله مجهز به سیستم شستشوی خودکار، سیستم تهویۀ قوی و همچنین عایق صدا می باشند. دلایل اصلی برای متقاضیان نصب سیستم شوتینگ زباله در داخل ساختمان های بلند می باشد. در همین راستا، برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی و ساخت سیستم های دفع زباله مکانیزه برای ساختمان های بلند فعالیت می کنند. بنابراین مجموعه هایی که در حوزۀ ساخت و ساز ساختمان فعالیت می کنند، می توانند از تجربیات چنین شرکت هایی برای راه اندازی شوتینگ زباله بهره گیرند.

هزینۀ طراحی و نصب شوتینگ زباله

هزینۀ طراحی و نصب شوتینگ زباله به تعداد طبقات، تعداد واحدها، ارتفاع ساختمان، مدل سیستم شوتینگ، مکانیزم شستشو و میزان کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ سیستم شوتینگ زباله دارد. بنابراین ساکنین ساختمان های بلند که مجهز به کانال شوتینگ زباله نمی باشند، می توانند برای ایجاد رفاه و آسایش برای خود و ساکنین ساختمان، تقاضای طراحی و پیاده سازی کانال شوتینگ زباله با قیمت ارزان و متناسب با فضای ساختمان داشته باشید. 

خدمات اصلی که توسط شرکت نخستین کار ارائه داده می شود، مرتبط با طراحی و اجرای شوتینگ زباله، شوت نخاله و همچنین سیستم های دودکش موتورخانه می باشد. در نتیجه مجموعه هایی که تمایل به داشتن چنین ساختمان هایی هستند، می توانند با کارشناسان متخصص در این حوزه مشورت کنند. برای سفارش سیستم شستشو شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

اهمیت ساخت شوتینگ زباله برای ساختمان

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره شد، با ساخت سیستم شوتینگ زباله، می توان در زمان و هزینه صرفه جویی نمود. به عبارتی افرادی که در طبقات بالایی آپارتمان ها سکونت دارند، برای حمل زباله از آسانسور استفاده می کنند که این مسئله می تواند موجب افزایش استهلاک آسانسور شود. در نتیجه راه اندازی کانال شوتینگ زبالۀ مجزا برای هر واحد و یا هر طبقه می تواند بسیار بهینه و مقرون به صرفه باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و قیمت اجرای شوتینگ زباله می توانید با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت نخستین کار در تماس باشید.

 

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()