میزان ضایعات با دستگاه برش لیزر به طور چشمگیری کاهش می یابد

یکی از بزرگترین مزیت هایی که با استفاده از دستگاه برش لیزر ایجاد میشود به حد اقل رسیدن ضایعات ایجاد شده از برش میباشد. در روش های سنتی و قدیمی برش همواره این مشکل وجود داشت که ضایعاتی در نتیجه برش اشتباه و خطای انسانی بوجود می آمد و همین موضوع نیز هزینه هایی را برای کارفرما و همچنین مراکز برش لیزر ایجاد میکرد. اما با ورود دستگاه های برش لیزر دیگر نیروی انسانی در برش دخالتی ندارد و تمامی مراحل با دستگاه ها انجام میشود که در نتیجه ضایعاتی نیز بوجود نخواهد آمد.بخصوص در برش لیزر استیل به دلیل اینکه این نوع فلز از ارزش بسیار بالایی برخوردار است بسیار مهم است که برش بدون هیچگونه ضایعاتی انجام شود. 

برش لیزر استیل و افزایش چند برابری سرعت برش

همانطور که گفته شد برش لیزر استیل با دستگاه انجام میشود و این دستگاه که به صورت خودکار و اتوماتیک  عمل میکند میتواند مزیت های زیادی را در برش بوجود آورد.  از آنجایی که تمامی کارفرمایان تمایل زیادی دارند تا سفارشات برش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند برش لیزر استیل این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه ورق های استیل را برش داد و کارفرما نیز کلیه سفارشات خود را بدون هیچگونه معطلی دریافت نماید. در برش لیزر استیل دیگر نیروی انسانی و وسایل و ابزار آلات مکانیکی دخالتی ندارند و تمامی مراحل برش به وسیله دستگاه های برش لیزر انجام میشوند که این عدم دخالت نیروی انسانی و برش به وسیله دستگاه سرعت برش را چندین برابر نسبت به روش های سنتی و قدیمی افزایش داده است. مجموعه برش لیزر نیک از مجموعه های پیشرو در زمینه برش لیزر استیل میباشد که پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های برش لیزری را در اختیار دارد و توانسته به کمک این تجهیزات به راحتی برش را در مدت زمان کوتاهی به انجام برساند.

تعرفه برش لیزر استیل بسیار هزینه ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد

از مزیت های خدمات برش لیزر استیل که باید به آن اشاره داشته باشیم و از مزیت های بسیار مهم این روش برش نیز محسوب میشود کاهش تعرفه های برش میباشد.  اما برش لیزر استیل چگونه میتواند هزینه ها برای برش را بکاهد؟ تعرفه برش لیزر استیل اول از هر چیز با توجه به عدم بکارگیری از نیروی انسانی و پرداخت دستمزد به آنها کاهش خواهد یافت. در روش های قدیمی و سنتی برش استیل از چندین نیروی انسانی کمک گرفته میشود و همچنین زمان برش نیز طولانی تر از روش های برش لیزر میباشد که این موضوع میتواند تعرفه برش استیل را افزایش دهد. اما در برش لیزر استیل همانطور که بارها نیز به آن اشاره شده دیگر نیروی انسانی چندانی برای برش در نظر گرفته نمیشود و تنها ممکن است یک و دو نفر از پرسنل به عنوان اپراتور و ناظر در نظر گرفته شوند و کلیه مراحل کار را زیر نظر بگیرند که در این صورت به طبع تعرفه ها نیز کاهش خواهد یافت. اما تعرفه برش لیزر استیل با توجه به این که میزان ضایعات ایجاد شده به حدا اقل میرسد کاهش خواهد یافت.  در روش برش لیزر استیل شما شاهد هیچگونه ضایعات پس از اتمام کار نخواهید بود زیرا این دستگاه های برش لیزری به حدی دقیق عمل میکنند که جای نگرانی بابت ضایعات ایجاد شده باقی نمیگذارند. مجموعه برش لیزر نیک با بهترین تعرفه خدمات برش لیزر استیل‌ و برش لیزر فلزات گوناگون را به  صنایع  و متقاضیان ارائه میدهد و میتواند با انتخاب این مرکز  در هزینه های خود صرفه جویی بسیار زیادی را به عمل آورید.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()