دستگاه سیل از دیگر دستگاه های صنعتی است که کاربرد گستردۀ آن را در صنایع مختلف، برای امور بسته بندی محصولات مواد غذای و غیر خوراکی مشاهده کرده اید. طراحی و ساخت دستگاه های سیل نیز در مدل های مختلف، توسط متخصصین و مهندسین صورت گرفته است، تا کارایی مفید را داشته باشد. نحوۀ عملکرد دستگاه های سیل با حرارت و گرما صورت می گیرد که می تواند به صورت المنت حرارتی و یا روش القایی برای پرس کردن و پلمپ درب محصولات غذایی پیاده سازی شود. در ادامۀ مقاله بیشتر به نحوۀ کارکرد دستگاه سیل و تنوع آنها می پردازیم، تا اطلاعات اولیه نسبت به روش کاری این دستگاه داشته باشید.

صنعت گران گرامی و افرادی که دارای کارگاه های تولیدی در ابعاد کوچک هستند، می توانند برای سفارش و خرید دستگاه سیل حرارتی با مهندسین مجرب و متخصص شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمائید.

موارد کاربرد دستگاه های سیل

همانطور که بدان اشاره نمودیم، کاربرد اصلی دستگاه های سیل، برای موارد بسته بندی محصولات مختلف است که با سلفون و یا فویل آلومینیوم صورت می گیرد. به عبارتی با ایجاد حرارت بر روی نایلون های مخصوص، بسته بندی کالا انجام می شود. به عنوان مثال بسته بندی ظروف لبنیات به واسطۀ دستگاه های سیل بسته بندی، پلمپ می شوند. دستگاه سیل حرارتی و القایی از انواع دستگاه سیل هستند که با تولید گرما به روش های مختلف، امکان بسته بندی اقلام خوراکی و غیر خوراکی را میسر می سازد.

این مقاله، به صورت اختصاصی به موضوع عملکرد دستگاه های سیل می پردازد و  اشارۀ مختصری به قیمت این نوع ماشین آلات خواهیم داشت.

دستگاه سیل حرارتی از جمله دستگاه های پرکاربرد برای مصارف بسته بندی کالاهای مختلف محسوب می شوند و صنایع مختلفی برای بسته بندی ظروف یکبار مصرف از ویژگی های چنین دستگاه هایی استفاده می کنند. به عنوان مثال ظرف یکبار مصرف در داخل دستگاه قرار داده می شود و به واسطۀ قالب هولدار به بخش داخلی دستگاه وارد می شود. در این قسمت، کلگی دستگاه به کمک المنت حرارتی، پرس سلفون و یا ورق آلومینیومی را به دهانۀ ظروف می چسباند و در انتهای کار، قطعۀ کاتر، سلفون دور ظروف را برش زده و اضافه های آنها به صورت مکانیزه جدا می شود. سپس ظرف بسته بندی شده به قسمت خروجی هدایت می شود. با توجه به حجم کاری که صنایع مختلف دارند، می توانند سفارش طراحی و ساخت سیل رومیزی کشویی، روتاری، خطی و غیره را به شرکت های مجرب در این حوزه بدهند.

شرکت آراد ماشین با برخورداری از سابقۀ طولانی مدت و همچنین جذب نیروی متخصص فنی، قادر به طراحی و ساخت انواع دستگاه سیل بسته بندی با قیمت ارزان می باشند.

فروش دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی در سه مدل دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند. البته متناسب با حجم کار، هر کدام از دستگاه های سیل طراحی می شوند و خریداران بر حسب حجم کاری و سرمایۀ اختصاص داده شده، اقدام به خرید دستگاه سیل القایی و یا حرارتی می کنند. برای خرید دستگاه سیل لیوان به سایت مراجعه کنید. 

به عنوان مثال دستگاه های سیل القایی دستی که توسط مجموعۀ آراد ماشین طراحی می شوند، قادر به بسته بندی 1500 کالا در ساعت می باشند که البته بستگی به ظرفت و مشخصات فنی و فیزیکی دستگاه های سیل دارد. نوع سیل القایی نیمه اتوماتیک، در ساعت قادر به بسته بندی 2500 ظرف است که در نوع اتوماتیک به تیراژ 5 هزار الی 15 هزار ظرف افزایش یافته است. در واقع این دستگاه بدون دخالت دست، قادر به بسته بندی و پلمپ ظروف مواد غذایی و محصولات صنعتی بر روی تسمه نقاله می باشد. برای آگاهی از قیمت انواع دستگاه سیل و مدت زمان گارانتی و مشخصات فنی دستگاه ها می توانید با کارشناسان حرفه ای شرکت آراد ماشین تماس داشته باشید.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()