دستگاه شیرینگ از دیگر دستگاه های پرکاربرد در صنعت بسته بندی محصولات در سرتاسر جهان محسوب می شوند. هدف از طراحی و ساخت دستگاه های شیرینگ، سرعت بخشیدن به پروسۀ بسته بندی کالاهای مختلف در کارخانجات می باشد. با توجه به فناوری که شرکت های مختلف برای ساخت تجهیزات صنعتی مد نظر می گیرند، شاهد فروش انواع دستگاه شیرینگ با سرعت کاری کم و زیاد می باشیم. به عنوان مثال می توان دستگاه شیرینگ کابینی و تونلی از انواع  دستگاه شیرینگ آراد ماشین محسوب می شوند که برای یک سری کالاها و همچنین شرکت های تولیدی دستی و مکانیزه طراحی نموده اند. در ادامۀ متن بیشتر به این موضوع می پردازیم.

شرکت آراد ماشین یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی است که توانسته با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب، انواع دستگاه شیرینگ پک را در لیست محصولات شرکت به مشتریان عرضه کند.

فروش دستگاه شیرینگ تونلی و مزایای آن

استقبال از فروش دستگاه شیرینگ تونلی به دلیل داشتن سرعت بالای فرآیند تولید کالا و نوع محصولات می باشد. به طور کلی عملکرد اصلی دستگاه های شیرینگ با استفاده از نایلون های مخصوص با نام فیلم شیرینگ پلی اتیلن قابل اجرا می باشد چون توان تحمل دمای بالا و فشار سنگین اقلام را حین بسته بندی کالاهای مختلف خواهد داشت. همچنین طراحی این نوع پلاستیک ها به نحوی است که محصولات را در برابر نفوذ رطوبت و آب و همچنین گرد و خاک محفوظ نگه می می دارد و امکان حمل و نقل اقلام را ساده تر می کند.

برای بسته بندی انواع بطری، کنسروهای مواد غذایی، انواع جعبه و کارتون، بسته بندی لوازم جانبی خودرو، قطعات لوازم خانگی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. استفاده از چنین دستگاه های صنعتی به صنعت گران کمک می کند که بتوانند به فعالیت کاری خود سرعت ببخشند. دستگاه های شیرینگ بسته بندی نیز در همین راستا تولید شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ و معتبر فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی صنعتی آغاز نموده و تا کنون توانسته اند با تلاش نیروی متخصص بر تعداد محصولات این مجموعه بیفزایند.

دستگاه شیرینگ پک تونلی نیز به عنوان یکی از رایج ترین دستگاه های بسته بندی صنعتی است که در کارخانجات قابل مشاهده می باشد و در دو نوع اتومات و نیمه اتومات طراحی شده اند. نکتۀ مهمی که در رابطه با این مدل های دستگاه وجود دارد، سرعت فرمان پذیری و عملیات بسته بندی در دستگاه شیرینگ اتوماتیک بیشتر است و نیاز به اپراتور ندارد. عملکرد این دستگاه های بسته بندی به طوری است که با فشردن یک شستی یا پدال، جک های پنوماتیک با فشار باد کار می کند و موجب حرکت محصولات به داخل دستگاه ها شده و عملیات دوخت و فرآیند بسته بندی با فیلم شیرینگ آغاز می گردد و روند شروع بسته بندی با دمیدن هوای داغ به داخل تونل صورت می گیرد.

قیمت دستگاه بسته بندی شیرینگ

قیمت خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ مانند خرید دستگاه شیرینگ کابینی  به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که می توان به ظرفیت، مدل و مشخصات فنی دستگاه اشاره نمود. به طور کلی قیمت دستگاه شیرینگ تونلی متفاوت از قیمت دستگاه شیرینگ کابینتی است که البته هر کدام از آنها شامل مدل های مختلف می باشند.

با توجه به استقبال عموم مردم و صنعت گران از فضای اینترنت و همچنین صرفه جویی در هزینه ها و زمان، تلاش می کنند که بتوانند با شرکت های عرضه کننده  در فضای اینترنتی ارتباط برقرار کنند و نیازهای خود را به صورت غیر حضوری تهیه کنند. شرکت آراد ماشین نیز با راه اندازی وب سایت رسمی آراد ماشین، توانسته امکان سفارش اینترنتی دستگاه شیرینگ را برای مشتریان فراهم سازد.

 شرکت آراد ماشین

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()