سی بی سی تی دندان سعادت آباد از دیگر خدمات تصویربرداری دندانپزشکی محسوب می شود. رادیوگرافی CBCT حاصل پیشرفت تکنولوژی است که در حوزۀ تصویربرداری بوجود آمده است. با استفاده از این روش عکسبرداری، می توان به صورت سه بعدی بافت های نرم و سخت داخل دهان و فک و صورت را مشاهده نمود. امروزه خیلی از مشکلات نهفتۀ دندان را می توان به واسطۀ نتایج رادیوگرافی مدرن مشاهده نمود. با مراجعه به مرکز تصویربرداری سی بی سی تی دندان سعادت آباد ، به سهولت و با اطمینان می توانید، این نوع روش عکس برداری را خریداری کنید. با توجه به پیشرفت فناوری در صنعت ساخت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، موفق به ساخت دستگاه های پیشرفتۀ رادیوگرافی چون رادیولوژی سی بی سی تی، بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال و غیره شده اند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه پیشرفته ترین خدمات تصویربرداری دندان در منطقۀ سعادت آباد تهران می باشد. این مجموعه به دلیل تخصصی بودن حوزۀ خدماتی که ارائه می دهد، قادار به ارائۀ هر گونه خدمات در حوزۀ رادیوگرافی دندان می باشد.

مرکز رادیوگرافی CBCT در سعادت آباد

خیلی از بیماری های مرتبط با دهان و دندان به صورت ظاهری قابل مشاهده و تشخیص نیست. در نتیجه دستگاه های رادیوگرافی ساخته می شوند که به واسطۀ آن می توان نحوۀ رشد دندان ها، نسوج نرم و سخت دندان را به صورت تصویر سه بعدی مشاهده نمود. نحوۀ تصویربرداری سی بی سی تی دندان به واسطۀ تجهیزات اشعۀ مخروطی صورت می گیرد و نسبت به دستگاه هایی که به روش اشعه ایکس عکس برداری می کنند، پیشرفته می باشد. بر اساس نیاز جامعۀ دندانپزشکی، توانسته اند مرکز رادیولوژی سی بی سی تی دندان سعادت آباد را راه اندازی نموده و در اختیار عموم مردم قرار دهند.

تصویربرداری CBCT در سعادت آباد، با استفاده از روش اشعه مخروطی اقدام به تصویربرداری دندان می کند چون قابلیت عکسبرداری بسیار عمیق از ناحیۀ دندان و فک و صورت را دارد. در این روش رادیوگرافی، تصویر سه بعدی از جهات مختلف فک و صورت تهیه می شود، تا بتواند تصویر کامل و دقیق تری از دندان را عکسبرداری نموده و در اختیار دندانپزشک قرار دهند. به طور کلی دندانپزشک با مشاهدۀ ظاهری و نوع مشکل بیمار، پیشنهاد مناسب ترین روش رادیوگرافی را برای شخص تجویز می کند. چرا که هر کدام از روش های رادیولوژی دندان، بر روی قسمت های مختلف فک و صورت تمرکز دارد و نتایج تصویربرداری متفاوتی خواهند داشت.

یکی از مراکز تخصصی رادیولوژی سی بی سی تی و مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد ، مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل است که دارای چندین سال قدمت در ارائه خدمات رادیوگرافی دندان، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری در سراسر کشور می باشد.

هزینۀ سی بی سی تی دندان سعادت آباد

هزینۀ انجام سی بی سی تی دندان سعادت آباد بر اساس تعرفه های مشخص از سوی اتحادیۀ دندانپزشکی دریافت می گردد. پیش از انجام رادیوگرافی دندان CBCT، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی (از طریق مراجعه به وب سایت رسمی دکتر نکیسا ایل) از قیمت تعرفۀ سی بی سی تی دندان در سعادت آباد مطلع گردید و نوبت مراجعۀ خود را رزرو کنید. برای آگاهی از مشکلات مرتبط با پوکی استخوان، وجود تومور در داخل ناحیۀ دهان و دندان، نحوۀ رشد دندان، نتایج عصب کشی، روند عملکرد دندان برای انجام ارتودنسی و ایمپلنت و ... برخی از موارد مهم هستند. در نتیجه برای مشاهدۀ وضعیت دندان ها، می توان از نتایج رادیولوژی دندان سی بی سی تی استفاده نمود.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل نیز یکی از مراکز تخصصی تصویربرداری دندان در سعادت آباد است. 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()