با برش لیزر برنج در زمان صرفه جویی کنید

بسیاری از صنایع و تولید کنندگانی که به فلز برنج و قطعات برنجی برای تولید محصولات خود نیاز دارند برای اینکه در روند تولید هیچ وقفه ای به وجود نیاورند به دنبال مراکزی هستند که برش لیزر برنج را در مدت زمان کمی به انجام برساند. اما برای به حد اقل رساندن زمان برش  فلز برنج  در صورتیکه از روش های سنتی و قدیمی کمک گرفته شود نمی توان انتطار داشت که برش در مدت زمان کوتاهی انجام شود. در روش های قدیمی از نیروی انسانی و تجهیزات قدیمی و مکانیکی برای برش کمک گرفته می شود اما  در برش لیزر برنج دیگر خبری از این تجهیزات قدیمی نیست و تنها از دستگاه ها و تجهیزات مدرن لیزری برای برش بهره گرفته می شود که نتیجه آن نیز برش در مدت زمان کوتاه تری می باشد. برش لیزر برنج به کمک تجهیزات برش لیزری اتوماتیک و تمام اتوماتیک  انجام میشود که هر یک از این دستگاه ها نیز میتوانند زمان برش را تا حد زیادی کوتاه کنند. ممکن است در برش لیزر برنج به صورت دستی و با روش های قدیمی به زمان زیادی نیاز باشد و مدت طولانی بابت برش صرف شود اما در برش لیزر برنج دیگر اتلاف وقتی صورت نخواهد گرفت و در کوتاه ترین زمان ممکن برش انجام خواهد شد.

حکاکی با برش لیزر برنج از عمده مزیت های آن

یکی از مزیت های بزرگی که با برش لیزر برنج ایجاد می شود حکاکی کردن بر روی فلز برنج می باشد. حکاکی بر روی ورق های برنجی در صورتی که با ابزار های قدیمی و نیروی انسانی انجام شود بی شک با ایراداتی هر چند جزئی همراه خواهد بود.  استفاده از نیروی انسای برای حکاکی در تمامی موارد نقوصی را به جای خواهد گذاشت و ایراداتی پس از برش را به راحتی میتوان مشاهده نمود. در حکاکی پیچیدگی های زیادی وجود دارد که نیروی انسانی هر چه دقت بالایی نیز داشته باشد نمی تواند این پیچیدگی ها را به خوبی بر روی فلز برنج حک کند. اما دستگاه برش لیزر برنج دیگر بدون هیچگونه دخالت نیروی انسانی کار برش را انجام میدهد که این عدم دخالت نیروی انسانی امکان حکاکی را آن هم بدون کوچکترین نقصی فراهم می آورد. طرح مورد نظر که باید بر روی ورق برنجی حکاکی شود به کامپیوتر دستگاه وارد میشود و دستگاه نیز بر اساس این طرح اقدام به برش میکند و این کامپیوتری انجام شدن برش میباشد که در هر چه بی نقص تر انجام شدن برش نقش موثری دارد. همچنین باید به این موضوع اشاره نمود که اگر قرار حکاکی به روش های دستی باشد زمان بسیار زیادی آن هم بیشتر از یک برش ساده صرف خواهد شد اما در روش برش لیزری دیگر زمان مطرح نخواهد بود و در کوتاه ترین زمان ممکن برش به انجام میرسد.

کمترین ضایعات با برش لیزر برنج ایجاد خواهد شد

پلیسه و ضایعاتی که در اجرای برش لیزر برنج ایجاد می شود درد سرهای زیادی را برای کارفرما ایجاد کرده است و هزینه های آنها را تا حد زیادی افزایش داده است. اما برش لیزر برنج دیگر چنین مشکلاتی را بوجود نخواهد آورد و هیچگونه ضایعات و پلیسه ای حاصل از برش ایجاد نخواهد شد. این پلیسه و ضایعات ایجاد شده حاصل از برش زمانی میتواند بسیار حائز اهمیت باشد که حجم ورق ها و سفارش مشتری زیاد باشد. شاید در سفارشات کم این ضایعات چندان به چشم نیایند اما در سفارشات و حجم بالای برش مطمئنا این موضوع اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. اما روش برش لیزر برنج این مزیت را ایجاد می کند که کمترین میزان ضایعات حاصل از برش ایجاد شود و در هزینه های کارفرما نیز صرفه جویی زیادی به عمل خواهد آمد.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()